El treball de continguts de coordinació i equilibri en alumnat amb TEA
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
El treball de continguts de coordinació i equilibri en alumnat amb TEATutor/Supervisor; Universitat.Departament
Chiva Bartoll, Òscar; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesData de publicació
2019-07-10Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest Treball Final de Grau presenta un projecte precedit d’una investigació-acció. Així
doncs, hi apareix una anàlisi del camp que estudia l’acció motriu en l’alumnat amb
Trastorn del Espectre Autista (TEA) junt ... [+]
Aquest Treball Final de Grau presenta un projecte precedit d’una investigació-acció. Així
doncs, hi apareix una anàlisi del camp que estudia l’acció motriu en l’alumnat amb
Trastorn del Espectre Autista (TEA) junt amb una posada en pràctica en l’anomenat
“Projecte SMILE (Socialització, Matemàtiques i Inclusió a través de l’Educació Física)”,
un programa impartit des de la Universitat Jaume I. Per tant, es desenvolupa una proposta
didàctica gràcies a la planificació d’unes sessions on l’objectiu principal esdevé la millora
de les qualitats motrius en l’alumnat amb aquestes característiques. D’aquesta manera,
col·laborem en la creació de sessions d’educació física inclusives en les quals no caldria
dur a terme ninguna adaptació envers aquests xiquets i xiquetes, ja que tenen en compte
les qualitats en les quals més dificultats hi presenten. [-]
This Final Project of Degree presents a project preceded by a research-action. Therefore,
there is an analysis of the field that studies the motor activity in the students with Autism
Spectrum Disorder (ASD) along ... [+]
This Final Project of Degree presents a project preceded by a research-action. Therefore,
there is an analysis of the field that studies the motor activity in the students with Autism
Spectrum Disorder (ASD) along with a practice in the so-called “SMILE Project
(Socialization, Mathematics and Inclusion through Physical Education)”, a program
taught at the Universitat Jaume I. Thus, a didactic proposal is developed due to the
planning of sessions where the main goal is to improve the motor skills in the students
with these characteristics. In this way, we collaborate in the creation of inclusive physical
education sessions in which no adaptation to these children should be carried out, as the
activities take into account the qualities in which they present most difficulties [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess