Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBosch Doménech, Miguel
dc.contributor.otherVidal, Rosario
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2020-01-31T12:36:16Z
dc.date.available2020-01-31T12:36:16Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/186130
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEn aquest Treball Final de Màster es proposa l’ introducció de la robòtica i les TIC com a innovació educativa. Els alumnes realitzaran una activitat dividida en 5 sessions on utilitzaran la robòtica per a facilitar l’ incorporació i aprenentatge de les STEM a la vegada que coneixerà la seua aplicació en situacions d’ àmbit quotidià. El TFM esmentat correspon a la modalitat 6, materials didàctics, de la normativa del Màster en Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’ Idiomes de la Universitat Jaume I i que tracta de l’ elaboració de materials didàctics específics, d’ innovacions educatives i recursos i eines tecnològiques d’ ús educatiu. A banda d’ introduir la robòtica com a guia per a aprendre Anàlisis de sistemes automàtics: funcionament, tipus i components de control i programació i aplicació de targetes en l’ experimentació el que pretenem és què els nostres alumnes treballen totes les tasques mitjançant l’ ús de les TIC. Per això hem creat un Google Sites on tindran tot el material i recursos necessaris per a poder treballar de manera individual o col·lectiva independentment de l’ ubicació on estiguen, a casa, al centre, qualsevol altre lloc. En aquest cas, l’ ús de la pàgina web, juntament amb l’ ús de la robòtica representen dos aspectes innovadors per part del professorat buscant així una major motivació i implicació per part de l’ alumnat. L’ introducció de la robòtica sol anar unida a treballar en grup per a fomentar l’ aprenentatge cooperatiu, la recerca de solucions conjuntes i la col·laboració i implicació de cadascun d’ ells, per tant, és referent per a fomentar les TACs. A més a més, també fomenta la creativitat i la solució de problemes, que és una part enriquidora com a experiència, fomentant també, el domini de les tecnologies digitals per part de l’ estudiantat. Cal destacar també, què el fet de treballar la robòtica promou diverses maneres d’ introduir l’ autoavaluació com a part de l’ aprenentatge, introduint una innovació més, no treballada fins ara per l’alumnat i que també inclourem en aquest treball. Per tant, i resumint els apartats anteriors, els principals objectius són l’ inclusió al procés d’ aprenentatge dels alumnes de les TIC, les TAC i l’ autoavaluació i també s’ inclourà l’avaluació del professorat. D’ altra banda, les activitats proposades als alumnes es divideixen en 5 sessions de l’assignatura de Tecnologia de 4rt d’ESO i està basada en els criteris d’avaluació per entendre l’ Anàlisis de sistemes automàtics: funcionament, tipus i components de control. Aquestes activitats estan disponibles en la web del projecte què és una de les innovacions del Treball de Final de Màster on l’ alumnat tindrà sempre disponibles tots els recursos i activitats proposades. A més a més, també està accessibles per als demés membres del claustre o inclús professors externs per a poder consultar les tasques que durem a terme així com els continguts, competències, metodologia i avaluació emprades. Per tant i per a concloure, el que es pretén amb l’ incorporació d’ aquestes millores és adaptar l’ educació actual als temps actuals i saber l’ acceptació, i l’ impacte que tindrà sobre el procés d’ aprenentatge del l’ alumnat.ca_CA
dc.format.extent100 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleRobòtica: Connectar, construir i observarca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional