Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSegura Ribera, Javier
dc.contributor.otherFerrando Daufí, Eva
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia.
dc.date.accessioned2020-01-16T10:59:40Z
dc.date.available2020-01-16T10:59:40Z
dc.date.issued2019-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/185854
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i en Recursos Humans. Codi: SBE513. Curs acadèmic: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractThe growing dehumanization of the society in general, and in the work world in particular, was one of the reasons that triggered, in 2007, one of the main economic crises ever faced. The companies perceived workers as a way to obtain an economic benefit, and they had a growing need to possess tangible goods at any cost. Nowadays, thanks to the emergence and reactivation of humanist points of view, a more complete vision of the person has been developed. This new vision treats and takes care of aspects that provide an intangible benefit to every person, a better welfare that is transferred to the organization by obtaining more productivity of the workers and better business profitability. At this point is where Emotional Intelligence plays an special role. The way these people can develop their task so that their contribution to the company gets improved, so that they not only do the job but also feel invited to do it the best they can. As it has been evidenced at TIMI: “COACHING I INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL”, Javier Segura Ribera, Universitat Jaume I (UJI), coaching is an enhancer factor of Emotional Intelligence, is a way to speed up the process of integrate it to the people. The purpose of this work is to elaborate a coaching program with the aim to implant it in a retail multinational company, with headquarters in Barcelona. The first phase will be carried out at the sales department, where it’s easier to assess the results in an objective way, as it has been done at TIMI cited previously. The staff working in this department includes a director, 2 clerks (a man and a woman) and 6 sales representatives (4 men and two women), who get the national market distributed.ca_CA
dc.description.abstractLa creixent deshumanització de la societat en general, i del món laboral en particular, va ser un dels motius que van abocar, cap a l’any 2007, a una de les majors crisis econòmiques viscudes. Les empreses percebien a les persones com a un mitjà per assolir un benefici econòmic, i on ella mateixa es veia arrossegada a una creixent necessitat de posseir bens tangibles al preu que fora. Avui dia, gràcies a l’aparició i reactivació de corrents humanistes, s’ha aconseguit una visió més completa de la persona, tractant i cuidant aspectes d’ella de manera que li proporcionen un benefici intangible, un major benestar, que es transfereix a l’organització obtenint una major productivitat del personal i una major rendibilitat empresarial. Aquí és on juga un especial paper la Intel·ligència Emocional, cóm aquestes persones poden desenvolupar la seva tasca de manera que es potenciï la seva aportació a l’empresa, que no sols es dediquen a fer la seva feina sinó que es vegin invitades a millorar-la. Tal i com ha quedat demostrat en el TIMI: “COACHING I INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL”, Javier Segura Ribera de la Universitat Jaume I (UJI), el coaching és un factor potenciador de la Intel·ligència Emocional, és un mitjà per aconseguir accelerar el procés d’integrar-la en les persones. El propòsit d’aquest treball és elaborar un programa de coaching amb l’objectiu d’implantar-lo en una empresa multinacional de retail, amb seu a Barcelona. En una primera fase es durà a terme en el departament de vendes, on és més fàcil avaluar els resultats de forma objectiva, tal i com hem fet en el TIMI abans citat. En aquest departament treballa una directora, 2 administratius (una dona i un home) i 5 delegats/des de vendes (3 homes i dos dones), entre les quals es reparteix el mercat nacional.ca_CA
dc.format.extent37 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i en Recursos Humansca_CA
dc.subjectMáster Universitario en en Psicologia del Trabajo, de las Organizaciones y en Recursos Humanosca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Work and Organisational Psychology and Human Resourcesca_CA
dc.subjectCoachingca_CA
dc.subjectEmotional Intelligenceca_CA
dc.subjectEngagementca_CA
dc.subjectWelfareca_CA
dc.subjectIntel·ligència Emocionalca_CA
dc.subjectEngagementca_CA
dc.subjectBenestarca_CA
dc.titleBeneficis del coaching en la Intel·ligència Emocional de les organitzacionsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional