Mostrar el registro sencillo del ítem
Les habilitats socials bàsiques a través de l’aprenentatge cooperatiu, un sistema educatiu de futur
dc.contributor.author | Sorolla Emilio, Zulema | |
dc.contributor.other | Arrufat Calatayud, María Luisa | |
dc.date.accessioned | 2019-11-21T08:42:14Z | |
dc.date.available | 2019-11-21T08:42:14Z | |
dc.date.issued | 2019-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/185105 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Quan reflexiono sobre el món en el que vivim i amb el recorregut que he fet durant la meva vida, m'adono que necessitem un canvi, ja que cada cop més, les persones som més individualistes i egoistes, i això és tot el contrari del que necessitem per a poder viure en harmonia dintre d'una societat. Per tant, quina millor forma de combatre aquesta situació treballant amb el futur de la nostra comunitat, els nostres infants, i des de ben menuts ajudar-los a desenvolupar les habilitats socials bàsiques que els permetran ser capaços de treballar cooperativament i fer-ho sempre perseguint el bé comú. Aquest Treball Final de Grau (TFG) es basa en una investigació-acció d'una aula d'infantil, concretament amb alumnes de tres anys, la qual posa en pràctica certs jocs cooperatius per tal de millorar les habilitats socials bàsiques. Es fa a partir de l'aprenentatge cooperatiu, ja que és una metodologia que aparta l'individualisme i lluita per un treball en equip, el qual tots els membres de l'equip s'ajuden amb l'objectiu d'aconseguir una meta comuna. Mentre treballen en grup, els nens i nenes van comunicant-se i per tant, mantenint unes relacions socials, que ajuden a desenvolupar aquestes habilitats. Per a poder avaluar els objectius proposats, s’empra l’observació participativa, mitjançant un registre d’observació. Per acabar, es tanca el treball en una sèrie de conclusions, que valoren la investigació-acció, orientades a una critica constructiva i a una millora. | ca_CA |
dc.format.extent | 49 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | jocs cooperatius | ca_CA |
dc.subject | habilitats socials bàsiques | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | treball en equip | ca_CA |
dc.title | Les habilitats socials bàsiques a través de l’aprenentatge cooperatiu, un sistema educatiu de futur | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1154]
MI1040; MI1840