Les habilitats socials bàsiques a través de l’aprenentatge cooperatiu, un sistema educatiu de futur
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/185105/TFG_2019_SorollaEmilio_Zulema.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Les habilitats socials bàsiques a través de l’aprenentatge cooperatiu, un sistema educatiu de futurAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Arrufat Calatayud, María LuisaData de publicació
2019-06-11Editor
Universitat Jaume IResum
Quan reflexiono sobre el món en el que vivim i amb el recorregut que he fet durant la meva vida,
m'adono que necessitem un canvi, ja que cada cop més, les persones som més individualistes i
egoistes, i això és tot ... [+]
Quan reflexiono sobre el món en el que vivim i amb el recorregut que he fet durant la meva vida,
m'adono que necessitem un canvi, ja que cada cop més, les persones som més individualistes i
egoistes, i això és tot el contrari del que necessitem per a poder viure en harmonia dintre d'una
societat. Per tant, quina millor forma de combatre aquesta situació treballant amb el futur de la nostra
comunitat, els nostres infants, i des de ben menuts ajudar-los a desenvolupar les habilitats socials
bàsiques que els permetran ser capaços de treballar cooperativament i fer-ho sempre perseguint el
bé comú.
Aquest Treball Final de Grau (TFG) es basa en una investigació-acció d'una aula d'infantil,
concretament amb alumnes de tres anys, la qual posa en pràctica certs jocs cooperatius per tal de
millorar les habilitats socials bàsiques. Es fa a partir de l'aprenentatge cooperatiu, ja que és una
metodologia que aparta l'individualisme i lluita per un treball en equip, el qual tots els membres de
l'equip s'ajuden amb l'objectiu d'aconseguir una meta comuna. Mentre treballen en grup, els nens i
nenes van comunicant-se i per tant, mantenint unes relacions socials, que ajuden a desenvolupar
aquestes habilitats. Per a poder avaluar els objectius proposats, s’empra l’observació participativa,
mitjançant un registre d’observació. Per acabar, es tanca el treball en una sèrie de conclusions, que
valoren la investigació-acció, orientades a una critica constructiva i a una millora. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
Licencia CC-BY-SA
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: