Els valors com a matèria transversal a partir d'una história de vida
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Els valors com a matèria transversal a partir d'una história de vidaAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Martí-Puig, Manuel; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2019-06-19Editor
Universitat Jaume IResum
El present Treball Final de Grau (TFG) es tracta d’una Història de Vida, concretament d’una mare: Roser Pastor Casalta. La qual va ser treballadora, cap de família i a la vegada va estudiar constantment per obtindre ... [+]
El present Treball Final de Grau (TFG) es tracta d’una Història de Vida, concretament d’una mare: Roser Pastor Casalta. La qual va ser treballadora, cap de família i a la vegada va estudiar constantment per obtindre un futur millor, trencant barreres discriminatòries i demostrant que amb gran quantitat de valors l’educació pot obrir i millorar el futur dels més menuts com a ciutadans en una societat democràtica i igualitària.
Ens centrarem en el procés educatiu i formatiu de la protagonista a partir de les diferents lleis educatives que ha viscut així com la igualtat de gènere i on realitzarem una investigació qualitativa des del sentit biogràfic-narratiu amb una metodologia a partir d’una entrevista, on sorgirà una Història de Vida i en la que aprofundirem en la importància dels valors socials entre els diferents agents de la comunitat educativa que la conformen. [-]
The present paper deals with a Life Story, specifically of a mother: Roser Pastor Casalta. She was a worker, a head of family and at the same time she constantly studied to obtain a better future, breaking down ... [+]
The present paper deals with a Life Story, specifically of a mother: Roser Pastor Casalta. She was a worker, a head of family and at the same time she constantly studied to obtain a better future, breaking down discriminatory barriers and demonstrating that with a great deal of values the education can open and improve the future of the youngest as citizens in a democratic and egalitarian society.
We will focus on the educational and formative process of the protagonist based on the different education laws she has experienced where we will conduct a qualitative research from the biographical-narrative sense with an interview based methodology, where a Life Story will emerge and from which we will learn more about the importance of social values in the different agents that form the educational community. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess