Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartínez Pastor, Sara
dc.contributor.otherMartí-Puig, Manuel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2019-11-15T10:26:41Z
dc.date.available2019-11-15T10:26:41Z
dc.date.issued2019-06-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184978
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractEl present Treball Final de Grau (TFG) es tracta d’una Història de Vida, concretament d’una mare: Roser Pastor Casalta. La qual va ser treballadora, cap de família i a la vegada va estudiar constantment per obtindre un futur millor, trencant barreres discriminatòries i demostrant que amb gran quantitat de valors l’educació pot obrir i millorar el futur dels més menuts com a ciutadans en una societat democràtica i igualitària. Ens centrarem en el procés educatiu i formatiu de la protagonista a partir de les diferents lleis educatives que ha viscut així com la igualtat de gènere i on realitzarem una investigació qualitativa des del sentit biogràfic-narratiu amb una metodologia a partir d’una entrevista, on sorgirà una Història de Vida i en la que aprofundirem en la importància dels valors socials entre els diferents agents de la comunitat educativa que la conformen.ca_CA
dc.description.abstractThe present paper deals with a Life Story, specifically of a mother: Roser Pastor Casalta. She was a worker, a head of family and at the same time she constantly studied to obtain a better future, breaking down discriminatory barriers and demonstrating that with a great deal of values the education can open and improve the future of the youngest as citizens in a democratic and egalitarian society. We will focus on the educational and formative process of the protagonist based on the different education laws she has experienced where we will conduct a qualitative research from the biographical-narrative sense with an interview based methodology, where a Life Story will emerge and from which we will learn more about the importance of social values in the different agents that form the educational community.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjecthistòria de vidaca_CA
dc.subjectinvestigació qualitativaca_CA
dc.subjectevolucióca_CA
dc.subjectvalorsca_CA
dc.subjectigualtatca_CA
dc.subjectlife storiesca_CA
dc.subjectqualitative researchca_CA
dc.subjectevolutionca_CA
dc.subjectvaluesca_CA
dc.subjectequalityca_CA
dc.titleEls valors com a matèria transversal a partir d'una história de vidaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem