Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMuñoz Martínez, Aurora
dc.contributor.otherSanahuja-Peris, Guillermo
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2019-11-13T19:52:50Z
dc.date.available2019-11-13T19:52:50Z
dc.date.issued2019-10-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184932
dc.descriptionTreball Final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractQuan parlem de pilota no només parlem d’un joc valencià que es practica colpejant una pilota amb la mà, la pilota va molt més enllà de ser simplement un esport. Constitueix una part molt important en la trajectòria de la nostra història, cultura, llengua, però sobretot és un dels elements principals d’identitat col·lectiva del poble valencià, que aglomera a tot un territori baix un fort significat. D’igual manera quan parlem de territori, a més a més d’estar referint-nos a un espai amb uns determinats límits geogràfics, estem al·ludint també al vincle entre la població i l’espai que aquesta habita. L’esport de la pilota valenciana reuneix totes aquestes característiques i forma un clar amalgama entre territori, esport i identitat, és a dir quan ens referim a pilota valenciana, alhora, directa o indirectament, parlem de territori, de manifestacions culturals, de tradició, de llengua, de patrimoni,etc. No obstant, no tota la població valenciana es sent identificada amb els atributs que desenvolupa la pilota valenciana, però el major obstacle no es queda ahí, ja que un percentatge del 27% de la població directament no te ningun coneixement sobre el joc. El pla de comunicació que hem desenvolupat per a la pilota valenciana, tracta de resoldre la invisibilitat que pateix la pilota, mitjançant una detallada anàlisi del joc i de la situació que pateix en l’actualitat. Per portar-ho a terme farem ús les ferramentes de gestió d’una marca territori i una planificació d’accions concretes, que buscaran aportar-li la notorietat que la pilota necessita.ca_CA
dc.description.abstractWhen we talk about Valencian ball we are not only talking about a Valencian game that is practiced hitting a ball with the hand, the pilota goes far beyond being simply a sport. It constitutes a very important part in the trajectory of our history, culture, language, but above all it is one of the main elements of the collective identity of the Valencian people, which agglomerate a whole territory under a strong meaning. In the same way, when we speak of territory, apart from referring to a space with certain geographical limits, we are also alluding to the link between the population and the space it inhabits. The sport of the Valencian ball has all these characteristics and forms a clear amalgam between territory, sport and identity, that is to say when we refer to the Valencian pelota, at the same time, directly or indirectly, we are talking about territory, cultural manifestations, tradition, language, heritage, etc. However, not all the Valencian population feels identified with the attributes developed by the Valencian ball, but the greatest obstacle does not stop there, since a percentage of 27% of the population directly has no knowledge about the game. The communication plan that we have developed for the Valencian ball, tries to solve the invisibility that the ball suffers, by means of a detailed analysis of the game and of the situation that suffers at the present time. To carry it out we will use the tools of management of a brand territory and a planning of concrete actions, which will seek to provide the notoriety that the ball needs.ca_CA
dc.format.extent67 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Publicitat i Relacions Públiquesca_CA
dc.subjectGrado en Publicidad y Relaciones Públicasca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Advertising and Public Relationsca_CA
dc.subjectpilota valencianaca_CA
dc.subjectesportca_CA
dc.subjectterritorica_CA
dc.subjectidentitatca_CA
dc.subjectpoblacióca_CA
dc.subjectpla de comunicacióca_CA
dc.subjectvalencian ballca_CA
dc.subjectsportca_CA
dc.subjectterritoryca_CA
dc.subjectidentityca_CA
dc.subjectpopulationca_CA
dc.subjectcommunication planca_CA
dc.titleLa pilota valenciana com a marca (territori): la gestió de la comunicació d'un esport autòctonca_CA
dc.title.alternativeValencian ball as a region brand: the management of the communication of an autochthonous sportca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem