La evolució del concepte alfabetització
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
La evolució del concepte alfabetitzacióAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Soler Aguilera, Dulce Nombre Maria; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResumen
Amb el pas del temps quasi tot ha evolucionat. Un dels àmbits que ha anat mantenint-se any darrere d’any estàtic ha sigut l’educatiu. Com pot una societat totalment evolucionada mantindre el mateix sistema educatiu ... [+]
Amb el pas del temps quasi tot ha evolucionat. Un dels àmbits que ha anat mantenint-se any darrere d’any estàtic ha sigut l’educatiu. Com pot una societat totalment evolucionada mantindre el mateix sistema educatiu de fa 50 anys? Al llarg del treball es desenvolupa el procés pel que ha passat l’educació en Espanya fins arribar a hui, què ha influït en les decisions que s’han pres en torn al sistema educatiu. Un dels punts més importants és l’arribada al llarg d’aquest temps de l’era digital a la vida de les persones. Hem sigut capaços d’adaptar-nos al canvi? Com s’ha vist afectada l’educació en torn a la utilització dels aparells electrònics? D’on extrauen la informació els joves i qui guia la informació amb la que treballen també ha estat un tema clau al llarg del treball. L’aparició de la multialfabetització enfront a els mètodes d’alfabetització treballats fins ara. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: