La evolució del concepte alfabetització
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
La evolució del concepte alfabetitzacióAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Soler Aguilera, Dulce Nombre Maria; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResum
Amb el pas del temps quasi tot ha evolucionat. Un dels àmbits que ha anat mantenint-se any darrere d’any estàtic ha sigut l’educatiu. Com pot una societat totalment evolucionada mantindre el mateix sistema educatiu ... [+]
Amb el pas del temps quasi tot ha evolucionat. Un dels àmbits que ha anat mantenint-se any darrere d’any estàtic ha sigut l’educatiu. Com pot una societat totalment evolucionada mantindre el mateix sistema educatiu de fa 50 anys? Al llarg del treball es desenvolupa el procés pel que ha passat l’educació en Espanya fins arribar a hui, què ha influït en les decisions que s’han pres en torn al sistema educatiu. Un dels punts més importants és l’arribada al llarg d’aquest temps de l’era digital a la vida de les persones. Hem sigut capaços d’adaptar-nos al canvi? Com s’ha vist afectada l’educació en torn a la utilització dels aparells electrònics? D’on extrauen la informació els joves i qui guia la informació amb la que treballen també ha estat un tema clau al llarg del treball. L’aparició de la multialfabetització enfront a els mètodes d’alfabetització treballats fins ara. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: