Programació didàctica per als continguts del Bloc 2i3 de 4t d'ESO DE Física i Química
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica per als continguts del Bloc 2i3 de 4t d'ESO DE Física i QuímicaTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Meseguer Costa, Sergio; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalFecha de publicación
2019-07-15Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball Final del Máster en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria
i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes en l’especialitat de Física
i Química, s’engloba dins de la modalitat ... [+]
Aquest Treball Final del Máster en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria
i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes en l’especialitat de Física
i Química, s’engloba dins de la modalitat de Programació curricular en la normativa de
la Universitat Jaume I, i està contextualitzada a l’institut IES Vila-Roja d’Almassora, on
vaig tindre el plaer de realitzar les pràctiques del màster. El treball tracta d’una
programació d’aula de quart d’ESO, situada al tercer trimestre, en la qual es treballen el
continguts del segon bloc (la matèria) i del tercer bloc (els canvis) del currículum, per
tant, el principal objectiu d’aquest treball és l’elaboració, la planificació i el
desenvolupament de les diferents unitats didàctiques del tercer trimestre.
A la primera part del treball es descriu la justificació de la programació, la
contextualització del centre educatiu, els objectius i fins de l’etapa, i els objectius
específics de 4t d’ESO. També es descriu les competències bàsiques, els elements
transversals i l’atenció a la diversitat, així com s’explicarà l’avaluació i les metodologies
que s’utilitzaran. Les metodologies són actives, participatives i diversificades, treballant
principalment l’aprenentatge basat en jocs (ABJ) i el treball cooperatiu juntament amb
classes expositives utilitzant les noves tecnologies. Mitjançant aquestes metodologies el
que es pretén, a banda d’ensenyar els continguts, és formar persones amb pensament
crític que siguen capaços d’exercir-se com a adults.
A la segona part del treball, es presenten 4 unitats didàctiques completes en
diferents taules on es pot trobar relacionat les competències bàsiques amb els objectius,
els estàndards d’aprenentatge, els criteris d’avaluació i els indicadors d’èxit, a banda de
l’explicació de cada sessió i l’avaluació. Després d’aquesta part, es troba la bibliografia
així com les conclusions i la valoració personal. Finalment, es troben els diferents
annexes de cada unitat on s’explica cada activitat, els qüestionaris i les fulles de repàs
que s’utilitzaran, així com els instruments d’avaluació. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess