Programació didàctica de Física i Química per al primer trimestre de 2n de l'ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica de Física i Química per al primer trimestre de 2n de l'ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Badenes March, José Antonio; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-07-18Editor
Universitat Jaume IResumen
En el present document es presenta treball final de màster amb la Modalitat 3:
Planificació i/o programació curricular per a Física i Química de 2n de l’ESO.
Aquest curs suposa un repte per la importància que té al ... [+]
En el present document es presenta treball final de màster amb la Modalitat 3:
Planificació i/o programació curricular per a Física i Química de 2n de l’ESO.
Aquest curs suposa un repte per la importància que té al ser el primer contacte
de l’alumnat amb l’assignatura de Física i la Química en les seues vides. Mereix
la pena aturar-se a pensar, planificar i valorar amb especial atenció i il·lusió com
introduir a l’alumnat en aquesta assignatura i en la ciència en general per a
provocar en ells i elles acceptació i interès ja que si ho aconseguim serà la clau
de l’èxit per als cursos següents i per a la seua visió de la importància de la
ciència al món.
Estructuralment es començarà amb la contextualització del centre i el grup al que
té lloc i va dirigit la present programació. Amb l’apartat de justificació es farà notar
la importància i justificació d’aquesta eina que n’és la programació didàctica.
A continuació, es detallaran els objectius que serviran de directrius per a la
consecució i assoliments dels coneixements, destreses i habilitats propis de
l’etapa. Tot seguit, amb les competències es concretaran les capacitats que es
volen treballar i que s’empraran per al tractament dels continguts que
apareixeran desglossats per a cada unitat.
A l’apartat d’unitats didàctiques es presenta detalladament el tractament de cada
contingut, els seus criteris d’avaluació, recursos... i com serà l’avaluació
d’aquests. Es tindrà en compte un cas de necessitat específica per al qual
s’elaborarà una adaptació curricular.
L’objectiu principal d’aquest TFM és la de programar un trimestre de física i
química per a segon de l’ESO que s’adapte a les inquietuds de l’alumnat i
construir una dinàmica distinta a la tradicional de dur a terme les classes i
d’avaluar. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess