Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació Didàctica de 1er curs de Batxillerat en Física i Química
dc.contributor.author | Calvet Roures, Iván | |
dc.contributor.other | Badenes March, José Antonio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2019-09-16T09:49:41Z | |
dc.date.available | 2019-09-16T09:49:41Z | |
dc.date.issued | 2019-07-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183753 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | El document que es presenta a continuació, es correspon amb el treball de final de Màster (TFM), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes curs 2018/2019, en l'especialitat Ciències Experimentals i Tecnologia. Aquest es correspon amb la modalitat 3, planificació curricular i té com a objectiu el disseny d’una programació didàctica corresponent a un trimestre de l’assignatura de Física i Química de 1r de Batxillerat, basant-se en les directrius de la legislació vigent, LOMQE. La programació didàctica consta de 3 unitats, les quals, engloben els 4 primers blocs de continguts de l'assignatura de Física i Química especificats en el Reial Decret 1105/2014. La planificació de les activitats engloba diferents metodologies, adaptant-les al contingut de cada unitat didàctica. Les tasques i activitats de cadascuna de les unitats es troben especificades de forma breu en el document principal i d'una forma més concreta en els annexos. Mitjançant el disseny de les tasques, s'ha intentat apropar a l'estudiant al món de la recerca científica actual. La metodologia IBL (inquiry-based learning) i el treball cooperatiu permeten que, a partir d'indagació i el reforç entre companys, els alumnes puguen construir nou coneixement d'una forma alternativa a la classe magistral i assolir el paper d'investigadors. Per altra banda, el paper de les TIC en l'enfocament de la classe invertida és clau, permetent mantenir el seu interés i motivació en l'assignatura. Finalment, les diferents tasques programades seran avaluades mitjançant els instruments, seguint en tot moment els criteris d'avaluació regulats pel Reial Decret 1105/2014. Les proves d'avaluació ens proporcionaran les evidències necessàries per a conéixer si els alumnes han assolit les diferents competències clau. | ca_CA |
dc.format.extent | 98 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació Didàctica de 1er curs de Batxillerat en Física i Química | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809