Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCalvet Roures, Iván
dc.contributor.otherBadenes March, José Antonio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2019-09-16T09:49:41Z
dc.date.available2019-09-16T09:49:41Z
dc.date.issued2019-07-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183753
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEl document que es presenta a continuació, es correspon amb el treball de final de Màster (TFM), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes curs 2018/2019, en l'especialitat Ciències Experimentals i Tecnologia. Aquest es correspon amb la modalitat 3, planificació curricular i té com a objectiu el disseny d’una programació didàctica corresponent a un trimestre de l’assignatura de Física i Química de 1r de Batxillerat, basant-se en les directrius de la legislació vigent, LOMQE. La programació didàctica consta de 3 unitats, les quals, engloben els 4 primers blocs de continguts de l'assignatura de Física i Química especificats en el Reial Decret 1105/2014. La planificació de les activitats engloba diferents metodologies, adaptant-les al contingut de cada unitat didàctica. Les tasques i activitats de cadascuna de les unitats es troben especificades de forma breu en el document principal i d'una forma més concreta en els annexos. Mitjançant el disseny de les tasques, s'ha intentat apropar a l'estudiant al món de la recerca científica actual. La metodologia IBL (inquiry-based learning) i el treball cooperatiu permeten que, a partir d'indagació i el reforç entre companys, els alumnes puguen construir nou coneixement d'una forma alternativa a la classe magistral i assolir el paper d'investigadors. Per altra banda, el paper de les TIC en l'enfocament de la classe invertida és clau, permetent mantenir el seu interés i motivació en l'assignatura. Finalment, les diferents tasques programades seran avaluades mitjançant els instruments, seguint en tot moment els criteris d'avaluació regulats pel Reial Decret 1105/2014. Les proves d'avaluació ens proporcionaran les evidències necessàries per a conéixer si els alumnes han assolit les diferents competències clau.ca_CA
dc.format.extent98 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-SAca_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació Didàctica de 1er curs de Batxillerat en Física i Químicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-SA