Planificació i/o programació curricular especialitat: Geografia i Història
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Planificació i/o programació curricular especialitat: Geografia i HistòriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
González Tornel, Pablo; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtFecha de publicación
2019-07-22Editor
Universitat Jaume IResumen
Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular
El Treball de Final de Màster que es presenta a continuació correspon a una programació didàctica per a l'assignatura d'Història de l'Art de 2n de batxillerat.
La ... [+]
Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular
El Treball de Final de Màster que es presenta a continuació correspon a una programació didàctica per a l'assignatura d'Història de l'Art de 2n de batxillerat.
La programació es composa de 19 unitats didàctiques de les quals se'n han triat tres per a desenvolupar-les: U.D. 4:
Art Islàmic; U.D. 5: Art Romànic; U.D. 18: Les avantguardes.
Al llarg de la programació didàctica es veurà reflectida la metodologia que s'emprarà a l'aula, els continguts que es
donaran i els objectius. Així mateix, es donarà especial importància al desenvolupament de les competències dins
del currículum. Altrament, ens en servirem del Patrimoni del nord de la província de Castelló per a reforçar els continguts relatius a les Unitats Didàctiques de tal manera que a la vegada que consolidem els continguts fem una tasca
de valorització del patrimoni més pròxim al centr educatiu.
Cal assenyalar que a l'aula es treballarà tant de forma cooperativa com individual, i que es fomentaran els valors
democràtics, la tolerància i la igualtat de tal manera que es cree l'ambient més propici per a l'aprenentatge. [-]
Mode 3: Planning and programming curriculum
The master’s thesis is based on a Syllabus for the subject of History of Art thought to be implemented in a class
of 2nd of Batxillerat.
The project is composed of 19 ... [+]
Mode 3: Planning and programming curriculum
The master’s thesis is based on a Syllabus for the subject of History of Art thought to be implemented in a class
of 2nd of Batxillerat.
The project is composed of 19 didactic units (D.U.) and, among them, three have been developed: D.U. 4: Islamic
art; D.U. 5: Romanic art; D.U. 18: Vanguardist art.
Throughout the Syllabus, methodology, the learning contents and objectives will be shown. Likewise, curricular
skills will be especially important. Furthermore, the heritage of the northern province of Castelló will help us to
reinforce the contents of the aforementioned teaching units by following a mode in which, at the same time, the
contents are consolidated and appreciation for our nearest heritage is encouraged.
It should be pointed out that, at the classroom, we will work at both cooperative and individual level. Moreover,
democratic values, tolerance and equality will also be promoted in order to create a better environment for learning. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ensenyament-aprenentatge | programació | patrimoni | Castelló | Avaluació | teaching-learning | teaching plan | heritage | evaluation
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess