Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSales Monfort, Clara
dc.contributor.otherAguirre Garcia-Carpintero, Arecia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2019-08-01T07:19:10Z
dc.date.available2019-08-01T07:19:10Z
dc.date.issued2019-07-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183520
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEl Treball de Final de Màster que es desenvolupa a continuació, és una programació didàctica (Modalitat 3) per a l’assignatura de Ciències Socials de primer d'ESO. En aquest, es desenvoluparan les quatre unitats didàctiques corresponents al bloc d'Història, planificades per al primer trimestre del curs acadèmic. Es donarà una gran importància a l’atenció a la diversitat i a la transversalitat mitjançant activitats diverses presents a totes les unitats didàctiques desenvolupades i també, per tal de garantir un bon procés d'ensenyança-aprenentatge, en totes aquestes unitats, se seguirà una metodologia cooperativa i participativa en la qual l'alumnat haurà de treballar tant en equip, per a potenciar valors igualitaris i de tolerància, com de manera individual, per a potenciar l'autonomia i iniciativa de cada alumne/a, i també treballarem totes les competències clau. A més, per a la planificació de tot l'escrit, seguirem el Currículum , així com els objectius, 1 criteris d'avaluació, etc. que en ell s'estableixen per a aquest curs i aquesta matèria.ca_CA
dc.description.abstractThe final project developed below is a teaching unit (modality 3) created inside the context of the area of Social Sciences. The unit is thought to be implemented in a group of 1st year of ESO and four didactic units based on the History bloc are planified to be carried out during the first quarter of the present academic year. Through the different activities belonging to the aforementioned didactic units, attention to diversity and cross-curricular aspects will be taken into account. With the purpose of guaranteeing the quality of the teaching-learning process, the methodology followed will be cooperative and participatory. Students will work in groups in order to enhance both equal values and tolerance and, in the same way, they will work individually, in order to enhance autonomy and personal initiative. Moreover, the key competencies of the present Spanish Curriculum will also be worked. Objectives, evaluation criteria and other aspects treated in the current Curriculum will be the bases of this project.ca_CA
dc.format.extent91 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectProgramació didàcticaca_CA
dc.subjectdiversitatca_CA
dc.subjecttransversalitatca_CA
dc.subjectensenyança-aprenentatgeca_CA
dc.subjectmetodologia cooperativaca_CA
dc.subjectvalorsca_CA
dc.subjectTeaching unitca_CA
dc.subjectdiversityca_CA
dc.subjectcross-curricular aspectsca_CA
dc.subjectteaching-learning processca_CA
dc.subjectmethodologyca_CA
dc.subjectvaluesca_CA
dc.titleConeixent els nostres orígens. Programació didàctica 1r d’ESO: Ciències Socialsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem