dc.contributor.author | Escrig Collado, Sergi | |
dc.contributor.other | Aguirre Garcia-Carpintero, Arecia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T09:54:51Z | |
dc.date.available | 2019-07-31T09:54:51Z | |
dc.date.issued | 2019-07-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183511 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Modalitat 3: Programació i/o planificació curricular
Aquest Treball de fi de Màster correspon a una planificació d'una programació didàctica d'Història de
4t d'ESO. Concretament correspon a un trimestre, el tercer. En ell es desenvolupen tres Unitats
didàctiques. En elles es desglossaran la metodologia emprada per a aplegar al fi de
l'ensenyament-aprenentatge basat per competències.
Entre els principals objectius del treball destaquem l'aprenentatge crític dels fets ocorreguts en la
història d'Europa contemporània. Emprem una metodologia que combina les classes magistrals
explicatives amb activitats per a desenvolupar les competències claus. En el conjunt de classes
realitzades al llarg del curs els alumnes incrementaran molts dels valors necessaris per a viure en
societat com ara valors democràtics, cívics i socials. Tots ells desenvolupats en activitats individuals i
col·lectives per a fomentar aquests dos aspectes tan importants en la vida. | ca_CA |
dc.description.abstract | Modality 3: Programming and / or curricular planning
This Master's Degree Project corresponds to the planning of a 4th ESO Teaching Program.
Specifically it corresponds to the third term. Three didactic units are developed in it. In them, we will
break down the methodology used for getting our students to attain the key competences.
Among the main objectives of the work we emphasize the critical learning of the events that took
place in the history of contemporary Europe. We use a methodology that combines the lecture with
activities to develop the key competences. In the set of classes throughout the course, students will
increase many of the values necessary to live in society, such as democratic, civic and social values.
All of them developed in individual and collective activities to promote these two aspects that are so
important in life. | ca_CA |
dc.format.extent | 64 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Avaluació | ca_CA |
dc.subject | competències | ca_CA |
dc.subject | ensenyança-aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | història | ca_CA |
dc.subject | Evaluation | ca_CA |
dc.subject | competencies | ca_CA |
dc.subject | teaching-learning | ca_CA |
dc.subject | history | ca_CA |
dc.title | Programació Didàctica Història i Geografia 4º ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |