Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica trimestral per a 3r ESO
dc.contributor.author | Vicente Monserrat, Pablo | |
dc.contributor.other | Lorenzo Valentín, Gil | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2019-07-01T11:32:42Z | |
dc.date.available | 2019-07-01T11:32:42Z | |
dc.date.issued | 2019-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183082 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | El present document constitueix el Treball Final de Màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’idiomes de la Universitat Jaume I, en l’especialitat de matemàtiques. Aquest TFM forma part de la Modalitat 3 de Planificació i/o Programació Curricular i recull una proposta de programació didàctica trimestral per l’assignatura de matemàtiques orientades a l’ensenyament acadèmic en 3r d’ESO. Els continguts es desenvoluparan durant el 3r trimestre del curs. L’objectiu d’aquest TFM és realitzar una programació didàctica que puga motivar l’alumnat, tant per la forma com per la metodologia. Els i les alumnes que han escollit l’opció de matemàtiques acadèmiques han d’adquirir un bon nivell de coneixements matemàtics ja que són els que cursaran el batxillerat, per tant és cabdal una bona predisposició cap a l’assignatura i aquesta només s’obtindrà amb una motivació adequada. S’han dissenyat activitats amb aquesta finalitat, tractant de despertar l’interès de l’alumnat per les matemàtiques, facilitant l’aprenentatge dels continguts, fent ús de recursos educatius i noves tecnologies que generen més atenció per la seua part i els ajude a millorar la comprensió. En primer lloc, trobarem una justificació i motivació per a la redacció del present document, que estarà dins d’un marc teòric que englobarà els conceptes que s’han utilitzat per a poder confeccionar el tema i els objectius. A continuació, trobarem tot el desenvolupament de les unitats didàctiques que formen la programació i finalment les conclusions obtingudes acompanyades de la opinió personal. També s’inclou un annex en què es detallen els objectius de l’etapa o les activitats a realitzar entre altres continguts. | ca_CA |
dc.format.extent | 79 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica trimestral per a 3r ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809