Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVicente Monserrat, Pablo
dc.contributor.otherLorenzo Valentín, Gil
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2019-07-01T11:32:42Z
dc.date.available2019-07-01T11:32:42Z
dc.date.issued2019-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183082
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEl present document constitueix el Treball Final de Màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’idiomes de la Universitat Jaume I, en l’especialitat de matemàtiques. Aquest TFM forma part de la Modalitat 3 de Planificació i/o Programació Curricular i recull una proposta de programació didàctica trimestral per l’assignatura de matemàtiques orientades a l’ensenyament acadèmic en 3r d’ESO. Els continguts es desenvoluparan durant el 3r trimestre del curs. L’objectiu d’aquest TFM és realitzar una programació didàctica que puga motivar l’alumnat, tant per la forma com per la metodologia. Els i les alumnes que han escollit l’opció de matemàtiques acadèmiques han d’adquirir un bon nivell de coneixements matemàtics ja que són els que cursaran el batxillerat, per tant és cabdal una bona predisposició cap a l’assignatura i aquesta només s’obtindrà amb una motivació adequada. S’han dissenyat activitats amb aquesta finalitat, tractant de despertar l’interès de l’alumnat per les matemàtiques, facilitant l’aprenentatge dels continguts, fent ús de recursos educatius i noves tecnologies que generen més atenció per la seua part i els ajude a millorar la comprensió. En primer lloc, trobarem una justificació i motivació per a la redacció del present document, que estarà dins d’un marc teòric que englobarà els conceptes que s’han utilitzat per a poder confeccionar el tema i els objectius. A continuació, trobarem tot el desenvolupament de les unitats didàctiques que formen la programació i finalment les conclusions obtingudes acompanyades de la opinió personal. També s’inclou un annex en què es detallen els objectius de l’etapa o les activitats a realitzar entre altres continguts.ca_CA
dc.format.extent79 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica trimestral per a 3r ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem