Iniciació a la programació. Programació curricular
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Iniciació a la programació. Programació curricularAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Marqués Andrés, María Mercedes; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels ComputadorsFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball Final de Màster (TFM) es troba dins de la modalitat de Planificació i/o Programació
Curricular. Conté una proposta de programació didàctica d'un trimestre de l'assignatura de
Programació del cicle ... [+]
Aquest Treball Final de Màster (TFM) es troba dins de la modalitat de Planificació i/o Programació
Curricular. Conté una proposta de programació didàctica d'un trimestre de l'assignatura de
Programació del cicle formatiu superior de Desenvolupament d'Aplicacions Web. Està
contextualitzada en l'institut Miralcamp de Vila-real i s'han tingut en compte tant els alumnes que hi
aniran a les classes com les aules de les què es disposa i els recursos del centre.
L'objectiu d'aquest TFM és integrar tots els coneixements adquirits al llarg del màster i amb
l'experiència dels dos períodes de pràctiques per a fer una programació que s'adapte a la realitat, que
es puga posar en pràctica i que tinga caràcter innovador, fóra de l'educació tradicional, que faça que
els alumnes aprenguen de la millor manera possible, sent el més fàcil per a ells i que l'aprenentatge
siga profund.
La metodologia que s'ha utilitzat per al desenvolupament de la programació està orientada amb
l'aprenentatge basat en projectes, utilitzant tècniques d'aprenentatge cooperatiu. A més, com que
l'assignatura és la de Programació, s'han utilitzat tècniques per al desenvolupament de codi, com el
Pair Programming, alguns dels beneficis del qual són produïr un codi amb menys defectes i que
ajuda els alumnes a aprendre uns dels altres.
Aquesta programació compta amb una unitat didàctica que ocupa tot el primer trimestre, en el que
els alumnes hauran de desenvolupar un projecte, modificant un programa que se'ls donarà.
D'aquesta manera els alumnes aniran entenent el codi que hi ha escrit al programa i podran escriure
de nou basant-se en el que van aprenent. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess