Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAràmbul Correas, Juan
dc.contributor.otherMarqués Andrés, María Mercedes
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors
dc.date.accessioned2019-01-24T11:49:01Z
dc.date.available2019-01-24T11:49:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180128
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEste Treball Final de Màster (TFM) es correspon amb la modalitat de Programació Curricular, i ha estat elaborat emmarcat dins el context socioeducatiu del centre on vaig fer les pràctiques, l'IES Almenara. Concretament el present treball conté una proposta de programació per al tercer trimestre per a l'assignatura de quart d'ESO Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). L'objectiu d'este TFM és posar en pràctica tots els coneixements adquirits durant la formació com a docent al màster, tant a les diverses assignatures com al pràcticum, per tal d'elaborar una proposta de programació trimestral que supose un canvi i una millora en el procés d'ensenyament-aprenentatge a l'alumnat, per quan esta siga capaç d'estimular-los i motivar-los a ser protagonistes del seu propi aprenentatge. Esta motivació naix de l'observació realitzada durant l'estada en pràctiques ja que l'alumnat ha mostrat gran interés a treballar en el xicotet projecte proposat com a unitat didàctica, i de la posterior constatació, fruit de la reflexió amb la meua tutora de l'IES, de què l'experiència havia estat un èxit. Les metodologies utilitzades a la programació són diverses de les metodologies actives, inclusives i cooperatives que hem vist al màster. Estes han sigut combinades amb la metodologia de l'aprenentatge basat per projectes i l'ús de les TIC. Ens dirigim a un alumnat que es pot considerar nadiu digital, la qual cosa ens obliga com a docents a no obviar la realitat de la societat actual i utilitzar tot el potencial que les TIC oferixen dins els procés d’ensenyament-aprenentatge. Concretament el projecte agafa els continguts relatius a la creació i publicació de continguts digitals i amb el fil conductor d'un tema transversal d'educació en valors embarca a l'alumnat en la creació d'un mitjà de comunicació per a difondre el tema escollit entre la resta de la comunitat educativa. El desenvolupament del treball ha estat un repte pel desafiament que suposa no descuidar cap indicador a treballar en l'etapa, i pel fet de ser la primera programació que feia com a futur docent, però a la fi ha sigut una gran satisfacció veure que un altre tipus d'educació és possible, que val la pena l'esforç invertit perquè l'alumnat respon i que em veig capacitat per a exercir com a professor creient en què sempre podem fer-ho millor del que s'ha estat fent fins al moment. Al cap i a la fi, és això el que significa evolucionar.ca_CA
dc.format.extent39 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleCreació i publicació de continguts digitals programació curricularca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem