Programació didàctica Biologia i Geologia 4t d'ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica Biologia i Geologia 4t d'ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Fernández Rivera, Juan José; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest document es troba recollida una programació didàctica com a treball
fi del màster de professor en Educació Secundària. Dintre de les modalitats, la
planificació i programació són l’eix d’aquest arxiu on ... [+]
En aquest document es troba recollida una programació didàctica com a treball
fi del màster de professor en Educació Secundària. Dintre de les modalitats, la
planificació i programació són l’eix d’aquest arxiu on es reflexa un pla de treball
ubicat en l’assignatura de Biologia i Geologia.
En concret, s’ha desenvolupat el segon bloc anomenat “L’evolució de la vida”,
el qual s’ha dividit en 4 unitats didàctiques. En cadascuna de les 4 unitats
didàctiques que trobem en aquest treball queden recollits els objectius
didàctics, continguts, desenvolupament de les sessions i els criteris d’avaluació.
A més, també es detallen les competències clau que es treballen.
En la unitat 1 (Unitat de vida) es treballa tot allò que envolta la cèl·lula amb un
nivell de complexitat superior respecte al curs anterior. En la unitat 2 (¿Què és
la genètica?) s’analitzarà amb deteniment el material genètic i com la
biotecnologia pot modificar-lo. En la tercera unitat (Herència i transmissió de
caràcters) s’aprofundeix en els tipus de reproducció, les lleis de l’herència i tot
el que envolta la descendència sexual. A la última unitat es tracta el tema de
l’evolució, les diferents teories i s’observa en que es recolzen els principals
pensaments al voltant del tema.
El concepte de programar és un dels altres conceptes que envolta l’educació i
ha estat definit per diferents autors. En breu resum, podríem dir que és una
guia per al professor durant el procés d’ensenyament i aprenentatge, on es
recullen les estratègies per a fer front al currículum. Aprendre a portar a terme
aquesta planificació és l’objectiu principal d’aquest treball tenint en compte els
diferents factors, des de la normativa fins al context. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Programació didàctica | biologia i geologia | 4rt d’ESO
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess