Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorArnau Marco, Sandra
dc.contributor.otherMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2019-01-23T11:19:18Z
dc.date.available2019-01-23T11:19:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180013
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractDesprés d’un període d’observació a una aula de 4t de PR4 s’han trobat diferents problemes que es pretenen millorar introduint canvis a l’aula. La metodologia seguida fins el moment era totalment expositiva i la predisposició de l’alumnat a participar era molt baixa. De la mateixa manera, aquesta metodologia no permet una autèntica atenció a la diversitat ja que no té en compte els diferents ritmes d’aprenentatge suposant avorriment per als alumnes més avantatjats i desconnexió dels alumnes amb problemes d’aprenentatge. A més, els grups homogenis formats fins el moment no permeten compensar les mancances i traure el màxim rendiment dels alumnes. En el present treball, s’ha comprovat com un canvi des de la metodologia expositiva centrada en l’ensenyament cap a una basada en la metacognició i el constructivisme centrada en l’aprenentatge millora aquests problemes. L’ús d’estratègies actives, participatives i inclusives, com son l’ús conjunt de la classe al revés i el treball cooperatiu, ens han permès aconseguir un aprenentatge més centrat en l’alumne respectant el seu propi ritme d’aprenentatge i potenciant les seues capacitats.ca_CA
dc.format.extent48 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleMillora educativa: cap a un model educatiu centrat en l'aprenentatgeca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem