Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTorres Rochera, Bàrbara
dc.contributor.otherBadenes March, José Antonio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2019-01-22T16:18:35Z
dc.date.available2019-01-22T16:18:35Z
dc.date.issued2018-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179985
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball Final de Màster (TFM) pertany a la modalitat de millora educativa seguint la normativa de la Universitat Jaume I per al Màster Universitari en Professor d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes. Aquesta experiència s’ha realitzat en alumnes de quart d’ESO de l’IES Francesc Tàrrega de Vila-real i s’ha dut a terme durant 8 sessions relacionades amb el tema La matèria, concretament amb els continguts dels Models atòmics i el Sistema Periòdic. En aquest TFM s’utilitza la tècnica d’investigació-acció per a dur a terme una àrea de millora a l’aula. Es vol facilitar l’aprenentatge de l’assignatura de Física i Química i per a això es proposa un canvi en el procés d’ensenyament-aprenentatge, on es passa de les classes expositives tradicionals a classes explicatives mitjançant Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a partir d’una pàgina web creada per a dur a terme aquest treball i fent activitats grupals a classe. En aquest treball es destaca l’elaboració d’un qüestionari reflexiu que fomenta l’autonomia d’estudi dels alumnes. Respecte a l’avaluació d’aquest pla d’acció es fa a partir de diferents tècniques de recollida d’informació. S’utilitza una triangulació múltiple on estan involucrats diferents fonts (investigador, alumnes i professora), moments (abans de començar el pla d’acció i un cop finalitzat) i instruments (diari de l’investigador, qüestionaris reflexius dels alumnes i observació de la professora titular de l’assignatura). Els resultats obtinguts en aquest treball, tenint en compte els indicadors d’avaluació, mostren una percepció de millora en el procés d’ensenyament-aprenentatge en els alumnes que indica que si que es facilita l’aprenentatge de l’assignatura de Física i Química. A més a més, els canvis introduïts a l’aula amb la nova metodologia aplicada han augmentat la participació activa dels alumnes en classe.ca_CA
dc.format.extent35 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleCom facilitar l’aprenentatge de la Física i Químicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem