Unitats didàctiques en 3er ESO i 4rt ESO (PR)
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Unitats didàctiques en 3er ESO i 4rt ESO (PR)Author (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Font Ferrandis, Juan José; Universitat Jaume I. Departament de Matemàtiques.Date
2018-07-04Publisher
Universitat Jaume IAbstract
En aquest text es desenvolupa un Treball Final del Màster de Professor/a d’ESO i batxillerat, FP i ensenyament d’Idiomes, concretament, pertanyent a l’especialitat de matemàtiques. Amb l’elaboració d’aquest treball ... [+]
En aquest text es desenvolupa un Treball Final del Màster de Professor/a d’ESO i batxillerat, FP i ensenyament d’Idiomes, concretament, pertanyent a l’especialitat de matemàtiques. Amb l’elaboració d’aquest treball es pretén comparar dos metodologies utilitzades al centre IES Jaume I de Borriana durant la meua estada al Pràcticum desenvolupat al llarg dels mesos d’Abril i Maig de 2018, tot valorant l´ èxit i l´ adequació de cadascuna d´elles al grup aula que les va rebre. Ambdues unitats didàctiques estan basades en el tema d’Estadística i es varen impartir a dos grups de cursos diferents però d’un mateix nivell acadèmic: al grup de 3r d’E.S.O de matemàtiques aplicades i al grup de PR4 (Programa de reforç) de 4t d’E.S.O.
Així, en aquest document desenvolupem la unitat didàctica del grup de PR4 així com la seua manera d’explicar i d’avaluar a l’alumnat. Pel que fa al grup de 3r d’ESO, no entrarem en el desenvolupament de la unitat, però explicarem com es va portar a terme, quina va ser la metodologia emprada i com es va avaluar als alumnes. Tot amb la finalitat de poder comparar els resultats entre ambdues metodologies i d’aquesta manera poder extraure conclusions sobre el bon funcionament, els punts a millorar o la coherència i l’adequació de cadascuna a l’alumnat que la rep.
Finalment, mostrem alguns exemples dels resultats dels exercicis i exàmens en els dos grups, i els elements utilitzats per a l’avaluació, es a dir les rúbriques i l’examen. A més a més, també es mostra la rúbrica comparativa utilitzada per a poder comparar d’una forma acurada les dues metodologies emprades i així poder extraure les conclusions adients. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2017/2018.
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: