Mostrar el registro sencillo del ítem
Incorporar els espais d'aprenentatge en un col·legi amb nomenament CAES
dc.contributor.author | Ventura Arnal, Beatriz | |
dc.contributor.other | Gil Noé, José Vicente | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2019-01-15T12:12:00Z | |
dc.date.available | 2019-01-15T12:12:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/179700 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | A partir de l'experiència amb el pràcticum I, on vaig poder veure com es treballa la metodologia dels ambients en educació infantil, més l'experiència que he tingut en el pràcticum II en un col·legi amb alumnes amb necessitats de compensació educativa, m'ha portat a interessarme per aquesta temàtica. D'una banda, s'ha fet un recorregut bibliogràfic on diversos autors ens parlaran sobre els ambients en una aula d'infantil i les habilitats i els coneixements que els aporta als infants, i d'altra banda, es nomenaran alguns articles i diferents pàgines web de centres on imparteixen aquesta metodologia que parlaran sobre les seues experiències, els beneficis i la importància d'aplicar els ambients a les aules d'infantil. A partir d'aquesta recerca dissenyaré quatre ambients perquè es duguen a terme en un col·legi amb alumnes amb compensació educativa, on es vol aconseguir un aprenentatge significatiu a través del joc, on tots els alumnes siguen partícips del seu propi aprenentatge. Aquests ambients són l'ambient d'art, de construccions, de la casa i el barri i d'experimentació. Finalment, s'ha aplegat a unes conclusions que són aquestes: la implantació dels ambients en un col·legi amb nomenament CAES, seria un bon recurs per a incrementar les capacitats dels infants amb aquestes característiques i ajudaria a apropar a les famílies a l'escola i, també als nens i nenes. A més, en la part final del treball, s'ha creat una possible línia de treball per a fomentar la participació amb les famílies dins de l'aula i crear un clima de confiança entre la família i l'escola. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | ambients | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.subject | compensació educativa | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge significatiu | ca_CA |
dc.title | Incorporar els espais d'aprenentatge en un col·legi amb nomenament CAES | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840