Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVentura Arnal, Beatriz
dc.contributor.otherGil Noé, José Vicente
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2019-01-15T12:12:00Z
dc.date.available2019-01-15T12:12:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179700
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractA partir de l'experiència amb el pràcticum I, on vaig poder veure com es treballa la metodologia dels ambients en educació infantil, més l'experiència que he tingut en el pràcticum II en un col·legi amb alumnes amb necessitats de compensació educativa, m'ha portat a interessarme per aquesta temàtica. D'una banda, s'ha fet un recorregut bibliogràfic on diversos autors ens parlaran sobre els ambients en una aula d'infantil i les habilitats i els coneixements que els aporta als infants, i d'altra banda, es nomenaran alguns articles i diferents pàgines web de centres on imparteixen aquesta metodologia que parlaran sobre les seues experiències, els beneficis i la importància d'aplicar els ambients a les aules d'infantil. A partir d'aquesta recerca dissenyaré quatre ambients perquè es duguen a terme en un col·legi amb alumnes amb compensació educativa, on es vol aconseguir un aprenentatge significatiu a través del joc, on tots els alumnes siguen partícips del seu propi aprenentatge. Aquests ambients són l'ambient d'art, de construccions, de la casa i el barri i d'experimentació. Finalment, s'ha aplegat a unes conclusions que són aquestes: la implantació dels ambients en un col·legi amb nomenament CAES, seria un bon recurs per a incrementar les capacitats dels infants amb aquestes característiques i ajudaria a apropar a les famílies a l'escola i, també als nens i nenes. A més, en la part final del treball, s'ha creat una possible línia de treball per a fomentar la participació amb les famílies dins de l'aula i crear un clima de confiança entre la família i l'escola.ca_CA
dc.format.extent27 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectambientsca_CA
dc.subjecteducació infantilca_CA
dc.subjectcompensació educativaca_CA
dc.subjectaprenentatge significatiuca_CA
dc.titleIncorporar els espais d'aprenentatge en un col·legi amb nomenament CAESca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND