Incorporar els espais d'aprenentatge en un col·legi amb nomenament CAES
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Incorporar els espais d'aprenentatge en un col·legi amb nomenament CAESAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Gil Noé, José Vicente; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaDate
2018Publisher
Universitat Jaume IAbstract
A partir de l'experiència amb el pràcticum I, on vaig poder veure com es treballa la
metodologia dels ambients en educació infantil, més l'experiència que he tingut en el pràcticum II
en un col·legi amb alumnes amb ... [+]
A partir de l'experiència amb el pràcticum I, on vaig poder veure com es treballa la
metodologia dels ambients en educació infantil, més l'experiència que he tingut en el pràcticum II
en un col·legi amb alumnes amb necessitats de compensació educativa, m'ha portat a interessarme
per aquesta temàtica. D'una banda, s'ha fet un recorregut bibliogràfic on diversos autors ens
parlaran sobre els ambients en una aula d'infantil i les habilitats i els coneixements que els aporta
als infants, i d'altra banda, es nomenaran alguns articles i diferents pàgines web de centres on
imparteixen aquesta metodologia que parlaran sobre les seues experiències, els beneficis i la
importància d'aplicar els ambients a les aules d'infantil.
A partir d'aquesta recerca dissenyaré quatre ambients perquè es duguen a terme en un
col·legi amb alumnes amb compensació educativa, on es vol aconseguir un aprenentatge
significatiu a través del joc, on tots els alumnes siguen partícips del seu propi aprenentatge.
Aquests ambients són l'ambient d'art, de construccions, de la casa i el barri i d'experimentació.
Finalment, s'ha aplegat a unes conclusions que són aquestes: la implantació dels ambients en
un col·legi amb nomenament CAES, seria un bon recurs per a incrementar les capacitats dels
infants amb aquestes característiques i ajudaria a apropar a les famílies a l'escola i, també als
nens i nenes. A més, en la part final del treball, s'ha creat una possible línia de treball per a
fomentar la participació amb les famílies dins de l'aula i crear un clima de confiança entre la família
i l'escola. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
Licencia CC-BY-NC-ND
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: