Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSánchez Gil, Inés
dc.contributor.otherPresentación Herrero, María Jesús
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2019-01-14T11:17:17Z
dc.date.available2019-01-14T11:17:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179664
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEn els darrers anys els casos d’assetjament escolar han augmentat d’una forma exagerada i les seues conseqüències s’han agreujat. Això sumat a que cada vegada els casos apareixen a edats més primerenques ens mostra la necessitat de desenvolupar alguna ferramenta que ens ajude a solucionar aquesta situació. L’Educació Emocional ha demostrat ser convenient per a l’entrenament de la Intel·ligència Emocional i la millora de la convivència, en conseqüència és una ferramenta adient per a combatre l’assetjament escolar. Aplegats ací ens plantegem l’objectiu d’aquest treball: conèixer què saben i què fan els principals agents capaços de detectar i frenar l’assetjament escolar: els mestres. He realitzat un qüestionari d’opinió en línia, format per 5 apartats i 27 preguntes, de les quals hem analitzat els resultats amb mitges i percentatges. Les conclusions demostren que existeixen diferències d’enfocament i actitud entre els docents de menys i més de 45 anys; que els mestres d’Educació Primària pareixen tindre més informació sobre aquests temes que els d’Educació Infantil; i que els mestres que viuen i treballen en pobles prefereixen dissenyar els seus propis programes d’Educació emocional.ca_CA
dc.description.abstractIn recent years cases of bullying have increased in an exaggerated way and their consequences have been aggravated. This added to the fact that every time cases appear at earlier ages, it shows the need to develop some tools that helps us to solve this situation. Emotional Education has proved to be convenient for the training of Emotional Intelligence and the improvement of coexistence, as a result it is an appropriate tool to combat bullying. Employed here, we plan the objective of this work: to know what they know and what the main agents capable of detecting and curbing school bullying are: the teachers. I have done an online opinion questionnaire, consisting of 5 sections and 27 questions, of which we have analyzed the results with averages and percentages. The conclusions show that there are differences in approach and attitude among teachers aged less than 45 years; that the teachers of Primary Education seem to have more information on these subjects than the Infantile Education ones; and those teachers who live and work in towns prefer to design their own Emotional Education programs.ca_CA
dc.format.extent25 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectEducació Emocionalca_CA
dc.subjectAssetjament Escolarca_CA
dc.subjectIntel·ligència Emocionalca_CA
dc.subjectEmotional Educationca_CA
dc.subjectBullyingca_CA
dc.subjectEmotional Intelligenceca_CA
dc.titleL'educació emocional i l'assetjament escolar/maltracte entre igualsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem