Mostrar el registro sencillo del ítem
Treballem el ritme i l'expressió corporal utilitzant les diverses pedagogies musicals en l'aula d'Educació Primària
dc.contributor.author | Mollar Gumbau, Andrea | |
dc.contributor.author | Vera Bordonau, María | |
dc.contributor.other | Peñalver Vilar, José María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2018-11-15T09:01:01Z | |
dc.date.available | 2018-11-15T09:01:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177487 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball de fi de grau es vol centrar en el tema de ritme i expressió corporal, amb l'objectiu d'aprendre el llenguatge musical a través d'una metodologia més pràctica. A partir d'açò, desenvolupar aquest tema citat anteriorment mitjançant activitats, emprant les metodologies de Dalcroze, Willems, Orff i Kodály. Aquest objectiu es durà a terme, a través de diferents instruments: l’ús del seu propi cos i els instruments de percussió com a base. D'aquesta manera, es treballa el llenguatge musical prenent com a referència diverses metodologies musicals, extraient de cadascuna d'aquestes el més important que estiga relacionat amb el ritme i l’expressió corporal, i la seua aplicació. A més a més, a través d'una gran varietat d'articles es buscarà informació sobre alguns d'aquests aspectes, de manera que es puguen posar en pràctica algunes de les activitats relacionades amb l'objectiu principal del nostre treball. Cal afegir, que aquestes metodologies s'utilitzaran a classe amb els alumnes per tal de treballar el tema central del T.F.G que és el ritme i l'expressió corporal mitjançant les pedagogies musicals. Així comprovar mitjançant un qüestionari: sensacions, el que els ha agradat de les activitats i dels instruments que han utilitzat. Fer veure a l'alumnat que hi ha diferents mètodes per a aprendre un mateix coneixement, per tal d'aprendre aquest, de diverses maneres i cadascun dels alumnes emprar el que millor entenga, en el seu futur per a l'aprenentatge d'altres habilitats musicals, també conscienciar a l'alumna que en les activitats no es fa ús solament d'una pedagogia sinó que caldrà combinar-les entre elles, per tal de dur a terme les activitats. Per últim, mencionar que totes aquestes propostes es duran a terme d'una forma lúdica, motivadora i interessant per a l'alumnat. | ca_CA |
dc.description.abstract | This dissertation want to focus on the topic of rhythm and body language, with the aim of learning the musical language through a more practical methodology. Based on this, it develops this previously mentioned topic through activities, using the methodologies of Dalcroze, Williems, Orff and Kodály. This objective will be carried out through different instruments: the use of its own body and the percussion instruments as a basis. In this way, musical language is worked taking as a reference various musical methodologies, extracting from each of them the most important that is related to rhythm and body language and its application. In addition, through a wide variety of articles, information about some of these aspects will be looked for, so that some of the activities related to the main objective of our work can put into practice. It should be added that these methodologies will be used in class with the students in order to work on the main topic of the dissertation that is rhythm and body language through the musical pedagogies. In this way, emotions can be known through a question paper, what they liked about the activities and the instruments they have used. Also, we will show the students that there are different methods to learn the same knowledge, in order to learn this, in different ways and each of students use which best understand, in their future to the learning of other musical abilities and we will raise awareness students that in the activities it is not use only a pedagogy but it is necessary to combine them among them, in order to carry out the activities. Finally, we want to mention that all these proposals will be carried out in a fun, motivating and interesting way for the students. | ca_CA |
dc.format.extent | 25 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Didàctica musical | ca_CA |
dc.subject | Ritme | ca_CA |
dc.subject | Expressió corporal i Llenguatge musical | ca_CA |
dc.subject | Primary education | ca_CA |
dc.subject | musical teaching | ca_CA |
dc.subject | rhythm | ca_CA |
dc.subject | body language and musical language | ca_CA |
dc.title | Treballem el ritme i l'expressió corporal utilitzant les diverses pedagogies musicals en l'aula d'Educació Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840