Mostrar el registro sencillo del ítem
Proposta de treball a partir de la gamificació basada en l'ABP i la interdisciplinarietat sobre el videojoc educatiu FACSA city
dc.contributor.author | Centelles Sutil, Marina | |
dc.contributor.other | Selma Castell, Sergi | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-07-25T11:35:07Z | |
dc.date.available | 2018-07-25T11:35:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/175805 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball es coneixeran les bases d’on partia FACSA city i quina ha sigut la seua evolució des d’aleshores. Així mateix, es presentaran metodologies i formes de proporcionar nous coneixements a l’alumnat de 5è i 6è de Primària i tota l’Educació Secundària Obligatòria. A partir d’haver jugat a FACSA city, alumnat i professorat trobaran tot un recull d’activitats relacionades amb temes tractats durant el videojoc en diferents àrees curriculars on es treballaran totes les Competències Clau. Així mateix, amb el desenvolupament de les activitats, s’aconseguirà desenvolupar en l’alumnat un pensament crític que els faça veure més enllà del que hi ha explicat als llibre. Amb les activitats dels experiments l’alumnat podrà descobrir noves formes de treball i experiències que mitjançant classes teòriques no hagueren estat adquirides de la mateixa forma. Per últim, gràcies a les activitats en les que han de confeccionar el contingut, és donarà el poder a l’alumnat, on veuran que els seus docents tenen la confiança i el recolzament necessaris perquè ells i elles puguin creuen en les seues capacitats per generar productes de qualitat i útils per a diversos col·lectius. | ca_CA |
dc.format.extent | 37 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Bajo Licencia CC-BY-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Gamificació | ca_CA |
dc.subject | equips cooperatius | ca_CA |
dc.subject | interdisciplinarietat | ca_CA |
dc.subject | videojoc | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | ESO | ca_CA |
dc.title | Proposta de treball a partir de la gamificació basada en l'ABP i la interdisciplinarietat sobre el videojoc educatiu FACSA city | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840