Proposta de treball a partir de la gamificació basada en l'ABP i la interdisciplinarietat sobre el videojoc educatiu FACSA city
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Proposta de treball a partir de la gamificació basada en l'ABP i la interdisciplinarietat sobre el videojoc educatiu FACSA cityAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Selma Castell, Sergi; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaDate
2018Publisher
Universitat Jaume IAbstract
En aquest treball es coneixeran les bases d’on partia FACSA city i quina ha sigut la seua
evolució des d’aleshores. Així mateix, es presentaran metodologies i formes de
proporcionar nous coneixements a l’alumnat de ... [+]
En aquest treball es coneixeran les bases d’on partia FACSA city i quina ha sigut la seua
evolució des d’aleshores. Així mateix, es presentaran metodologies i formes de
proporcionar nous coneixements a l’alumnat de 5è i 6è de Primària i tota l’Educació
Secundària Obligatòria. A partir d’haver jugat a FACSA city, alumnat i professorat
trobaran tot un recull d’activitats relacionades amb temes tractats durant el videojoc en
diferents àrees curriculars on es treballaran totes les Competències Clau. Així mateix,
amb el desenvolupament de les activitats, s’aconseguirà desenvolupar en l’alumnat un
pensament crític que els faça veure més enllà del que hi ha explicat als llibre. Amb les
activitats dels experiments l’alumnat podrà descobrir noves formes de treball i
experiències que mitjançant classes teòriques no hagueren estat adquirides de la
mateixa forma. Per últim, gràcies a les activitats en les que han de confeccionar el
contingut, és donarà el poder a l’alumnat, on veuran que els seus docents tenen la
confiança i el recolzament necessaris perquè ells i elles puguin creuen en les seues
capacitats per generar productes de qualitat i útils per a diversos col·lectius. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
Bajo Licencia CC-BY-SA
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: