Mostrar el registro sencillo del ítem
Tutoria entre iguals en matemàtiques: una experiència cooperativa en un aula de 5é d’educació primària
dc.contributor.author | Bel Sabater, Carlos Andrés | |
dc.contributor.other | Sanahuja Ribés, Aida | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-07-20T11:00:49Z | |
dc.date.available | 2018-07-20T11:00:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/175748 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | La tutoria entre iguals és un mètode d'aprenentatge on els protagonistes són els mateixos alumnes. Es tracta d'una experiència cooperativa amb la finalitat d'aprendre i ensenyar de forma conjunta entre dos rols clarament marcats, el tutor i el tutorat. En aquesta línia es pretén exposar una experiència realitzada en un aula de primària on es tracta de treballar una unitat didàctica mitjançant l'iniciativa d'aplicar la tutoria entre iguals. L'objectiu d'aquesta pràctica és la d'analitzar la repercussió acadèmica i motivadora de la implementació en l'aula, de l'experiència de treball amb iguals. Com a punt de partida per valorar si hi han hagut aspectes positius que corroboren que l'objectiu està assolit es realitzaren diferents comprovacions i anotacions mentre s'observà la dinàmica en la que es duu a terme aquesta experiència. Es proposaren activitats relacionades amb els punts que s’anaren treballant, a més d'una autoavaluació continuada cada volta que es realitzava la fitxa d'activitats. Aquestes mesures d'avaluació més altres valoracions i la prova final, són les evidències que porten a determinar si la realització d'aquest tipus de metodologia és capaç d'ajudar als alumnes a adquirir els coneixements d'una forma més consolidada. Com a punt final de l'experiència, després de valorar la informació recollida, s'aporten evidències que determinen un enriquiment en l'aprenentatge gràcies al nou enfocament en la forma de treballar. La tutoria entre iguals, per tant, esdevé en aquesta pràctica un reforçament positiu i beneficiós per al conjunt de l'alumnat. | ca_CA |
dc.format.extent | 24 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | experiència cooperativa | ca_CA |
dc.subject | motivadora | ca_CA |
dc.subject | protagonistes alumnes | ca_CA |
dc.subject | matemàtiques | ca_CA |
dc.subject | tutories entre iguals | ca_CA |
dc.title | Tutoria entre iguals en matemàtiques: una experiència cooperativa en un aula de 5é d’educació primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840