Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBel Sabater, Carlos Andrés
dc.contributor.otherSanahuja Ribés, Aida
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-07-20T11:00:49Z
dc.date.available2018-07-20T11:00:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/175748
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractLa tutoria entre iguals és un mètode d'aprenentatge on els protagonistes són els mateixos alumnes. Es tracta d'una experiència cooperativa amb la finalitat d'aprendre i ensenyar de forma conjunta entre dos rols clarament marcats, el tutor i el tutorat. En aquesta línia es pretén exposar una experiència realitzada en un aula de primària on es tracta de treballar una unitat didàctica mitjançant l'iniciativa d'aplicar la tutoria entre iguals. L'objectiu d'aquesta pràctica és la d'analitzar la repercussió acadèmica i motivadora de la implementació en l'aula, de l'experiència de treball amb iguals. Com a punt de partida per valorar si hi han hagut aspectes positius que corroboren que l'objectiu està assolit es realitzaren diferents comprovacions i anotacions mentre s'observà la dinàmica en la que es duu a terme aquesta experiència. Es proposaren activitats relacionades amb els punts que s’anaren treballant, a més d'una autoavaluació continuada cada volta que es realitzava la fitxa d'activitats. Aquestes mesures d'avaluació més altres valoracions i la prova final, són les evidències que porten a determinar si la realització d'aquest tipus de metodologia és capaç d'ajudar als alumnes a adquirir els coneixements d'una forma més consolidada. Com a punt final de l'experiència, després de valorar la informació recollida, s'aporten evidències que determinen un enriquiment en l'aprenentatge gràcies al nou enfocament en la forma de treballar. La tutoria entre iguals, per tant, esdevé en aquesta pràctica un reforçament positiu i beneficiós per al conjunt de l'alumnat.ca_CA
dc.format.extent24 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectexperiència cooperativaca_CA
dc.subjectmotivadoraca_CA
dc.subjectprotagonistes alumnesca_CA
dc.subjectmatemàtiquesca_CA
dc.subjecttutories entre igualsca_CA
dc.titleTutoria entre iguals en matemàtiques: una experiència cooperativa en un aula de 5é d’educació primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem