Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMora Goterris, Paloma
dc.contributor.authorPeñalver Vilar, José María
dc.date.accessioned2018-06-22T10:51:47Z
dc.date.available2018-06-22T10:51:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMORA GOTERRIS, Paloma; PEÑALVER VILAR, José María. Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música? La formació corporal com a recurs didàctic. Anuari de psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2017, vol. 18, no 1, p. 79-106.ca_CA
dc.identifier.issn1135-1268
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/175296
dc.description.abstractEs presenta una proposta didàctica que pretén oferir, a l’alumnat d’ensenyament secundari obligatori, una educació i una formació corporal bàsiques, a través de l’àrea de música. La finalitat és realitzar una recerca que ens permeta conèixer si, a partir de l’àrea de música, es pot afavorir l’actitud, l’interès i la motivació dels alumnes d’aquest nivell educatiu per aquesta assignatura, i contribuir, alhora, al seu desenvolupament integral. Aquesta proposta també permet oferir als alumnes de l’ESO l’oportunitat d’aprendre i experimentar amb tècniques específiques.ca_CA
dc.description.abstractSe presenta una propuesta didáctica que pretende ofrecer, al alumnado de enseñanza secundaria obligatoria, una educación y una formación corporal básicas, a través del área de música. La finalidad es realizar una investigación que nos permita conocer si, a partir del área de música, se puede favorecer la actitud, el interés y la motivación de los alumnos de este nivel educativo por esta asignatura, contribuyendo al mismo tiempo a su desarrollo integral. Esta propuesta, también permite ofrecer a los alumnos de la ESO la oportunidad de aprender y experimentar con técnicas específicas.ca_CA
dc.description.abstractThe work presents a didactic proposal which wants to offer, to Compulsory Secondary Education students, a basic education and training in corporal conscience, through the subject of music. The purpose of this investigation is to know if by means of music, we can favor the attitude, the interest, and the motivation of these students and contribute, at the same time, to their integral development. This proposal, also allows us to offer to the secondary students the opportunity to learn and experiment with specific corporal techniques.ca_CA
dc.format.extent28 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherSocietat Valenciana de Psicologiaca_CA
dc.relation.isPartOfAnuari de psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2017, vol. 18, no 1ca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjecteducació musicalca_CA
dc.subjectexpressió corporalca_CA
dc.subjecteducació secundària obligatòriaca_CA
dc.subjectmotivacióca_CA
dc.subjectestratègies d’intervenció.ca_CA
dc.subjecteducación musicalca_CA
dc.subjectexpresión corporalca_CA
dc.subjecteducación secundaria obligatoriaca_CA
dc.subjectmotivaciónca_CA
dc.subjectestrategias de intervenciónca_CA
dc.subjectmusical educationca_CA
dc.subjectbody languageca_CA
dc.subjectsecondary obligatory educationca_CA
dc.subjectmotivationca_CA
dc.subjectstrategies of interventionca_CA
dc.titleCom motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música? La formació corporal com a recurs didàcticca_CA
dc.title.alternative¿Cómo motivar al alumnado de la eso a través del área de música? La formación corporal como recurso didácticoca_CA
dc.title.alternativeHow to motivate the compulsory secondary education students through the area of music? Body training as a didactic resourceca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.7203/anuari.psicologia.18.1.79
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://roderic.uv.es/bitstream/handle/10550/65249/79.pdf?sequence=1&isAllowed=yca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem