Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música? La formació corporal com a recurs didàctic
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/8616
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música? La formació corporal com a recurs didàcticFecha de publicación
2017Editor
Societat Valenciana de PsicologiaISSN
1135-1268Cita bibliográfica
MORA GOTERRIS, Paloma; PEÑALVER VILAR, José María. Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música? La formació corporal com a recurs didàctic. Anuari de psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2017, vol. 18, no 1, p. 79-106.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://roderic.uv.es/bitstream/handle/10550/65249/79.pdf?sequence=1&isAllowed=yVersión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
educació musical | expressió corporal | educació secundària obligatòria | motivació | estratègies d’intervenció. | educación musical | expresión corporal | educación secundaria obligatoria | motivación | estrategias de intervención | musical education | body language | secondary obligatory education | motivation | strategies of intervention
Resumen
Es presenta una proposta didàctica que pretén oferir, a l’alumnat d’ensenyament secundari obligatori, una educació i una formació corporal bàsiques, a través de l’àrea de música. La finalitat és realitzar una recerca ... [+]
Es presenta una proposta didàctica que pretén oferir, a l’alumnat d’ensenyament secundari obligatori, una educació i una formació corporal bàsiques, a través de l’àrea de música. La finalitat és realitzar una recerca que ens permeta conèixer si, a partir de l’àrea de música, es pot afavorir l’actitud, l’interès i la motivació dels alumnes d’aquest nivell educatiu per aquesta assignatura, i contribuir, alhora, al seu desenvolupament integral. Aquesta proposta també permet oferir als alumnes de l’ESO l’oportunitat d’aprendre i experimentar amb tècniques específiques. [-]
Se presenta una propuesta didáctica que pretende ofrecer, al alumnado de enseñanza secundaria obligatoria, una educación y una formación corporal básicas, a través del área de música. La finalidad es realizar una ... [+]
Se presenta una propuesta didáctica que pretende ofrecer, al alumnado de enseñanza secundaria obligatoria, una educación y una formación corporal básicas, a través del área de música. La finalidad es realizar una investigación que nos permita conocer si, a partir del área de música, se puede favorecer la actitud, el interés y la motivación de los alumnos de este nivel educativo por esta asignatura, contribuyendo al mismo tiempo a su desarrollo integral. Esta propuesta, también permite ofrecer a los alumnos de la ESO la oportunidad de aprender y experimentar con técnicas específicas. [-]
The work presents a didactic proposal which wants to offer, to Compulsory Secondary Education students, a basic education and training in corporal conscience, through the subject of music. The purpose of this invest ... [+]
The work presents a didactic proposal which wants to offer, to Compulsory Secondary Education students, a basic education and training in corporal conscience, through the subject of music. The purpose of this investigation is to know if by means of music, we can favor the attitude, the interest, and the motivation of these students and contribute, at the same time, to their integral development. This proposal, also allows us to offer to the secondary students the opportunity to learn and experiment with specific corporal techniques. [-]
Publicado en
Anuari de psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2017, vol. 18, no 1Derechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- EDU_Articles [503]