• openAccess   Aprendizaje-servicio y motricidad en la formación inicial docente: una apuesta educativa inclusiva 

      Maravé-Vivas, María; Salvador-Garcia, Celina; Capella-Peris, Carlos; Gil-Gómez, Jesús Generalitat de Catalunya. Departament de la Presidència. Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) (2023-04-01)
      La diversidad presente en las aulas requiere que el profesorado esté preparado para dar una respuesta educativa adecuada a todo el alumnado. No obstante, en el ámbito de la educación física, el profesorado no se siente ...
    • openAccess   Aprenentatge-servei i motricitat en la formació inicial docent: una aposta educativa inclusiva 

      Maravé-Vivas, María; Salvador-Garcia, Celina; Capella-Peris, Carlos; Gil-Gómez, Jesús Institut Nacional d´Educació Física de Catalunya (INEFC) (2023)
      La diversitat present a les aules requereix que el professorat estigui preparat per donar una resposta educativa adequada a tot l’alumnat. No obstant això, en l’àmbit de l’educació física, el professorat no se sent ...
    • openAccess   Inclusió educativa i aprenentatge-servei a l’àrea de Didàctica de l’Expressió Corporal 

      Chiva-Bartoll, Oscar; Gil-Gómez, Jesús; Maravé-Vivas, María Universitat Rovira i Virgili (2019)
      L'Aprenentatge-Servei (ApS) és una metodologia pedagògica experiencial i activa. Una de les seves principals virtuts és que fa efectiu el principi educatiu que diu que l'aprenentatge ha d'estar vinculat al medi social, ...