SUBJECTES ACTIUS: Una proposta d’adaptació a l’assignatura de Geografia i Història de 4t d’ESO del Teatre de l’Oprimit
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
SUBJECTES ACTIUS: Una proposta d’adaptació a l’assignatura de Geografia i Història de 4t d’ESO del Teatre de l’OprimitAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Muñoz Marzá, Tania; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtFecha de publicación
2016-07-04Editor
Universitat Jaume IResumen
El projecte que s’exposa a continuació és una investigació-acció per tal de
proposar millores metodològiques en l’aula a l’hora d’abordar els continguts d’Història
i Geografia. La metodologia que proposa ... [+]
El projecte que s’exposa a continuació és una investigació-acció per tal de
proposar millores metodològiques en l’aula a l’hora d’abordar els continguts d’Història
i Geografia. La metodologia que proposa està basada en el Teatre de l’Oprimit
d’Augusto Boal, tot i que és adaptada als temps, espais i recursos de l’aula. El treball
s’articula d’una manera que contempla també elements de caràcter transversal com són
l’educació de gènere, la història social, l’educació patrimonial, la memòria
i empatia històrica.
Es planteja una unitat didàctica que va ser
realitzada en dues aules de 4t d’ESO i, d’aquesta posada en pràctica, és d’on s’extrau
en les conclusions per a la investigació-acció. Els resultats d’aquestes investigacions es
contemplen en l’annex junt a les unitats
didàctiques desenvolupades. [-]
This is
investigation-action that promotes the innovation in the classrooms.
Exactly, it wants to change the methodology used in History. For that, it proposes a
methodology based on
Augusto ... [+]
This is
investigation-action that promotes the innovation in the classrooms.
Exactly, it wants to change the methodology used in History. For that, it proposes a
methodology based on
Augusto Boal’s Theatre of the Oppressed. Furthermore, this
methodology is adapted at the times, resources and spaces
in the
secondary
school. The
project involves
cross-sectional contents
like
gender
studies, social history, patrimonial
education,
historic
memory
and
historic
empatetic.
I made a didactic unit whit
in
two 4th
secondary
school level groups. Of them, I could
know the results of the investigation-action. These
results are
in the annexed
information with the didactic unit. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs: 2016/2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess