Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFerrando Pérez, Roger
dc.contributor.otherVidal Prades, Emma Dunia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-02-15T13:39:46Z
dc.date.available2018-02-15T13:39:46Z
dc.date.issued2017-11-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/172854
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractEl següent treball correspon al TFM del màster en professor/a d’educació obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyamentsd’idiomes, en la modalitat de creació de material didàctic. Aquest material està dissenyat per a l’assignatura d’Història d’Espanya de 2on de batxillerat. El tema abordat és la història de la taronja a Castelló de la Plana i el País Valencià, des del començament del cultiu del taronger el 1781 fins acabada la Guerra Civil. L’objectiu és que els alumnes aprenguen història local alhora que ho fan d’una manera significativa, conscients del seu propi procés d’aprenentatge mitjançant els exercicis que hauran derealitzar. Es tracta d’un material addicional a l’assignatura esmentada, que amplia els coneixements dels alumnes, d’aquesta manera es pot impartir a mesura que els alumnes vagen veient el currículum oficial de l’assignatura. La metodologia utilitzada ésl’explicació del temari per part del professor amb la realització dels exercicis que hi ha al finalitzar cada capítol. En aquests la participació dels alumnes és clau per tal que així siguen partíceps i conscients del seu aprenentatge. Les activitats són variades: cercar informació a Internet, enraonar, elaboració de mapes gràfics, realització de comentaris de texts -essencials en aquest curs-, un debat a classe, una exposició en equips, una petita investigació històrica i una visita a un museu. Alhora el treball de textos històrics i d’autors estudiosos del tema s’ha considerat essencial per tal que els alumnes es familiaritzen amb aquests, així com també tindran dades i gràfics per fer més aclaridora l’explicació. En cadascun dels exercicis els alumnes poden veure les competències que hi treballaran. La forma d’avaluació serà mitjançant les activitats i per això s’han creat rúbriques d’avaluació que els alumnes tindran a la seua disposició. Aquestes avaluen les competències, fonamentals en el nou marc educatiu, a més també hi ha dues avaluacions entre iguals. Pel que fa a la temporalització es calcula en 8 hores i 30 minuts el treball a l’aula i en 40 hores el treball fet pels alumnes a casa. Fruit de tot això és el treball que es presenta a continuació. Com ha conclusió cal dir que el treball que es presenta és la meua plasmació dels aprenentatges que he adquirit al llarg del màsterca_CA
dc.format.extent130 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleMaterial Didàctic: La Taronja en la Història de Castelló i el País Valencià (1871-1939)ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem