Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGollart Cercós, Alba
dc.contributor.otherLorenzo, Gil
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-01-10T12:07:37Z
dc.date.available2018-01-10T12:07:37Z
dc.date.issued2017-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/171679
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractThe completed document is framed within the 3rd Mode, Planning and/or Curriculum, more specifically, a quarterly educational program for the subject of mathematics in 4th of ESO for the option in math oriented to academic teachings, that will take place during the first quarter of the year, proposed from the mathematics department by the title “Programació Didàctica Trimestral de les Matemàtiques Orientades a les Ensenyances Acadèmiques en 4t d’ESO”. The initiative to start this work began during the realization of the master, after knowing which documents are needed by teachers to guide their work in the classroom, and also a personal interest in making such documents personally, as they are considered useful for teaching practice. The aim of this study was to reflect on the methodology used to prepare an educational program to teach mathematics at the 4th year of ESO, where students have chosen this option of academic mathematics must acquire a significant level of mathematical knowledge and, moreover, are usually students who have the idea to study at high school and then began their studies at University. Always are activities intended to motivate the students and aroused his interest in mathematics, providing them with the learning content, using educational resources and new technologies that generate more attention from the students and help them to improve the understanding. First we will find a justification and motivation for writing this document, which will be within a theoretical framework that will encompass the concepts that have been used in order to make the theme and objectives, and finally the conclusions and the possible of this task extension in the future. To finally, it can be concluded that the interest of the students is very important in the process of teaching and learning and as a teachers we try always that it will be active, therefore it is important that the teacher teach mathematics with a methodology that helps the students to be involved in this process.ca_CA
dc.description.abstractEl document realitzat el trobem emmarcat dins de la Modalitat 3 de Planificació i/o Programació Curricular, més concretament una programació didàctica trimestral per a l’assignatura de matemàtiques de 4t de l’ESO en l’opció de matemàtiques orientades als ensenyaments acadèmics, que es durà a terme durant el primer trimestre del curs, proposada des del departament de matemàtiques amb el títol “Programació Didàctica Trimestral de les Matemàtiques Orientades a les Ensenyances Acadèmiques en 4t d’ESO,” La iniciativa per a realitzar aquest treball, va començar durant el màster, després de saber quins documents necessitava el docent per a guiar el seu treball a l’aula i, a més, un interès propi en confeccionar aquest tipus de documents personalment, ja que es consideren de gran utilitat per a la pràctica docent. L’objectiu d’aquest treball ha estat reflexionar sobre la metodologia a emprar per a confeccionar una programació didàctica per a impartir matemàtiques al 4t curs de l’ESO, on els i les alumnes que han elegit aquesta opció de matemàtiques acadèmiques han d’adquirir un nivell important de coneixements matemàtics i que, a més, són els i les que tenen la idea de cursar Batxillerat per a posteriorment iniciar els estudis a la Universitat. En tot moment es presenten activitats amb la intenció de motivar a l’alumnat i despertar el seu interès per les matemàtiques, facilitant-los l’aprenentatge dels continguts, fent ús de recursos educatius i noves tecnologies que generen més atenció per part de l’alumnat i els ajuden a millorar la comprensió. Primerament trobarem una justificació i motivació per a la redacció del present document, que estarà dins d’un marc teòric que englobarà els conceptes que s’han utilitzat per a poder confeccionar el tema i els objectius, i finalment les conclusions obtingudes i la possible extensió en futur d’aquesta tasca. Per a acabar, es pot concloure dient que l’interès de l’alumnat és molt important en el procés d’ensenyança-aprenentatge i com a docents hem d’intentar que sempre estiga actiu, per tant serà important que el docent ensenye les matemàtiques amb una metodologia que ajude a que estiguen involucrats.ca_CA
dc.format.extent77 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectMathematicsca_CA
dc.subjectSecondary Educationca_CA
dc.subjectTeaching programca_CA
dc.subjectAcademic Mathca_CA
dc.subjectMatemàtiquesca_CA
dc.subjectEducació Secundaria Obligatòriaca_CA
dc.subjectProgramació Didàcticaca_CA
dc.subjectMatemàtiques Acadèmiquesca_CA
dc.titleProgramació Didàctica Trimestral de les Matemàtiques Orientades a les Ensenyances Acadèmiques en 4t d’ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem