Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGalindo Perona, Carles
dc.contributor.otherGonzález Tornel, Pablo
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2018-01-08T10:37:16Z
dc.date.available2018-01-08T10:37:16Z
dc.date.issued2017-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/171600
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319ca_CA
dc.description.abstractEl Treball final de màster que presentem a continuació, correspon a una programació didàctica de l’assignatura Història de l’Art, pertanyent al segon curs del batxillerat de Ciències socials i Humanístic, de l’I.E.S. Botànic Cavanilles de la Vall d’Uixó. Per a la seua elaboració hem tingut en compte, principalment, la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa (LOMQE) i les diferents disposicions legals que desenvolupen més àmpliament les directrius d’aquesta, en especial el DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual s’establix el currículum i desplega l’ordenació general de l’Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana. A més de la legislació vigent, per a la seua realització hem tingut molt present la realitat social i l’entorn del grup per al que ha sigut elaborada: 2n de batxillerat B, de tal manera que aspectes com l’elecció de temes a treballar en les diferents activitats, les eixides de camp o les metodologies aplicades, responen a dues finalitats principalment: - Aconseguir motivar el nostre alumnat despertant el seu interès pel patrimoni històric-artístic que l’envolta. - Optimitzar el seu esforç mitjançant un aprenentatge significatiu, el més adaptat possible a les necessitats individuals. Per a veure d’una manera més clarificada i entenedora com es concreten els principis bàsics de la programació en el dia a dia de l’aula, hem annexat el desenvolupament de la unitat didàctica corresponent al tema 7: “Neoclassicisme i Romanticisme: de la raó universal al subjectivisme individual”.ca_CA
dc.format.extent92 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica d’Història de l’Art per a 2n de batxilleratca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem