Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica d’Història de l’Art per a 2n de batxillerat
dc.contributor.author | Galindo Perona, Carles | |
dc.contributor.other | González Tornel, Pablo | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art | |
dc.date.accessioned | 2018-01-08T10:37:16Z | |
dc.date.available | 2018-01-08T10:37:16Z | |
dc.date.issued | 2017-07-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/171600 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319 | ca_CA |
dc.description.abstract | El Treball final de màster que presentem a continuació, correspon a una programació didàctica de l’assignatura Història de l’Art, pertanyent al segon curs del batxillerat de Ciències socials i Humanístic, de l’I.E.S. Botànic Cavanilles de la Vall d’Uixó. Per a la seua elaboració hem tingut en compte, principalment, la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa (LOMQE) i les diferents disposicions legals que desenvolupen més àmpliament les directrius d’aquesta, en especial el DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual s’establix el currículum i desplega l’ordenació general de l’Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana. A més de la legislació vigent, per a la seua realització hem tingut molt present la realitat social i l’entorn del grup per al que ha sigut elaborada: 2n de batxillerat B, de tal manera que aspectes com l’elecció de temes a treballar en les diferents activitats, les eixides de camp o les metodologies aplicades, responen a dues finalitats principalment: - Aconseguir motivar el nostre alumnat despertant el seu interès pel patrimoni històric-artístic que l’envolta. - Optimitzar el seu esforç mitjançant un aprenentatge significatiu, el més adaptat possible a les necessitats individuals. Per a veure d’una manera més clarificada i entenedora com es concreten els principis bàsics de la programació en el dia a dia de l’aula, hem annexat el desenvolupament de la unitat didàctica corresponent al tema 7: “Neoclassicisme i Romanticisme: de la raó universal al subjectivisme individual”. | ca_CA |
dc.format.extent | 92 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica d’Història de l’Art per a 2n de batxillerat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809