Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorZamora Segarra, Alicia
dc.contributor.otherRamiro Roca, Enric
dc.date.accessioned2017-11-15T16:57:14Z
dc.date.available2017-11-15T16:57:14Z
dc.date.issued2017-07-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/170104
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractEl treball de final de màster (TFM) que es presenta a continuació correspon a la tercera de les tipologies suggerides per a aquest curs acadèmic del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d' Idiomes: Planificació i/o Programació Curricular. És una programació didàctica creada de manera tradicional amb la introducció d'elements motivadors per a l'alumnat. Aquesta, treball s'ha realitzat seguint els paràmetres marcats per la Llei LOMQE (Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa), així com el currículum d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat de la Comunitat Valenciana; a més d'altres documents oficials i indispensables per a la configuració d'aquest tipus d'escrit. La programació que s'exposa en les següents pàgines està creada per a l'assignatura d'història de l'art dels curs 2º de Batxillerat. I l'element singular que s'ha introduït és la visualització de fragments de pel·lícules d'animació relacionats amb el temari. Amb aquestos, es pretén fer més amè el contingut de l'assignatura i fer que resulte més proper per a l'alumnat. Els continguts presentats estan dividits en 7 blocs temàtics i en 14 unitats didàctiques. Als annexos es desenvolupa una d'aquestes unitats, en concret la corresponent a l'Art Gòtic, per a que servisca d'exemple. També s'ha tingut en compte els temes transversals, l’atenció a la diversitat, les competències clau... No deixant cap apartat sense treballar com és degut. Es considera d'importància absoluta l'enteniment i comprensió de la programació, per això s'ha posat cura en que tots els apartats estiguen ben numerats, clars i ben explicats. L'objectiu principal d'aquest TFM és la posada en pràctica de tot allò que se'ns ha ensenyat en algunes de les assignatures cursades al llarg del transcurs del màster: saber configurar una programació i una unitat didàctica. També es considera d'allò més important saber fer programacions pensant en el futur immediat de la majoria d'estudiants d'aquest màster: les oposicions a cossos de docents.ca_CA
dc.description.abstractThe final master program (TFM) which is presented below corresponds to the third of the suggested types of the academic courses of the Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d' Idiomes: Planificació i/o Programació Curricular. The project is a didactic program traditionally created as part of the introduction of motivating elements for students. This work has been done following the parameters set by the LOMCE (Organic Law for the Improvement of Educational Quality), by the compulsory and non compulsory secondary education curriculum of the Valencian Community, and also taking into account other official and indispensable documents for the configuration of this type of writing. The programming that is exposed in the following pages is created for the subject of History of the Art of the 2nd grade of Baccalaureate studies. The singular element that has been introduced is the visualization of fragments of animated films related to the syllabus. The use of these fragments is intended to make the content of the subject more pleasant and appropriate for students. The presented contents are divided into 7 thematic areas and 14 didactic units. The annexes develop one of these units, specifically the one corresponding to the gothic art, to serve as an example. Cross-curricular issues, attention to diversity, key competencies, etc., have been taken into account thus covering all sections. The understanding and comprehension of the programming is considered of absolute importance, so all the sections have been carefully well numbered, clear and well-explained. The main objective of this TFM is the implementation of everything that has been taught to us in some of the subjects studied throughout the course of the master's degree: knowing how to configure a programming and a teaching unit. Likewise, it has been conidered important to know how to make programming thinking about the immediate future of most students in this master's degree: public competitions for teaching bodies.ca_CA
dc.format.extent104 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació d'història de l'art per a segon de Batxillerat i Unitat Didàcticaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem