Mostrar el registro sencillo del ítem
Beneficis dels grups interactius i tertúlies literàries en els TEA
dc.contributor.author | Terol Pastor, Natalia | |
dc.contributor.other | Lozano Nomdedeu, Francisco Alejandro | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2017-10-05T14:18:17Z | |
dc.date.available | 2017-10-05T14:18:17Z | |
dc.date.issued | 2017-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/169249 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | La inclusió és una de les finalitats de l’educació; consisteix en acceptar, respectar i ensenyar a tots els alumnes per igual independentment de les seues característiques. Això sols es pot aconseguir utilitzant metodologies que proporcionen i afavoreixen al màxim a tots i cadascun dels alumnes. L’educació evoluciona i a les aules s’apliquen mètodes que ajuden a tots els alumnes. Aquest treball, té com a finalitat comprovar si dos metodologies innovadores i inclusives ,com són els grups interactius i les tertúlies literàries dialògiques, aporten beneficis als alumnes amb necessitats educatives com ho són els espectre autistes. La valoració dels beneficis que produeixen aquestes metodologies als alumnes TEA, s’efectuarà mitjançant dos instruments de diagnòstic, són el test “La lectura de la Mente en los Ojos”, i una rúbrica d’observació “ elaborada ad hoc. Després de realitzar diverses sessions i observar als alumnes, s’ha pogut comprovar que han evolucionat i han millorat en competències de comunicació i expressió així com en la teoria de la ment, degut a que els mètodes emprats treballen de de la inclusió, de forma cooperativa i interactiva | ca_CA |
dc.format.extent | 31 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | grups interactius | ca_CA |
dc.subject | tertúlies literàries dialògiques | ca_CA |
dc.subject | inclusió | ca_CA |
dc.subject | Trastorn Espectre Autista | ca_CA |
dc.title | Beneficis dels grups interactius i tertúlies literàries en els TEA | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840