Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTerol Pastor, Natalia
dc.contributor.otherLozano Nomdedeu, Francisco Alejandro
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2017-10-05T14:18:17Z
dc.date.available2017-10-05T14:18:17Z
dc.date.issued2017-06-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169249
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractLa inclusió és una de les finalitats de l’educació; consisteix en acceptar, respectar i ensenyar a tots els alumnes per igual independentment de les seues característiques. Això sols es pot aconseguir utilitzant metodologies que proporcionen i afavoreixen al màxim a tots i cadascun dels alumnes. L’educació evoluciona i a les aules s’apliquen mètodes que ajuden a tots els alumnes. Aquest treball, té com a finalitat comprovar si dos metodologies innovadores i inclusives ,com són els grups interactius i les tertúlies literàries dialògiques, aporten beneficis als alumnes amb necessitats educatives com ho són els espectre autistes. La valoració dels beneficis que produeixen aquestes metodologies als alumnes TEA, s’efectuarà mitjançant dos instruments de diagnòstic, són el test “La lectura de la Mente en los Ojos”, i una rúbrica d’observació “ elaborada ad hoc. Després de realitzar diverses sessions i observar als alumnes, s’ha pogut comprovar que han evolucionat i han millorat en competències de comunicació i expressió així com en la teoria de la ment, degut a que els mètodes emprats treballen de de la inclusió, de forma cooperativa i interactivaca_CA
dc.format.extent31 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectgrups interactiusca_CA
dc.subjecttertúlies literàries dialògiquesca_CA
dc.subjectinclusióca_CA
dc.subjectTrastorn Espectre Autistaca_CA
dc.titleBeneficis dels grups interactius i tertúlies literàries en els TEAca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional