Beneficis dels grups interactius i tertúlies literàries en els TEA
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Beneficis dels grups interactius i tertúlies literàries en els TEAAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Lozano Nomdedeu, Francisco Alejandro; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaFecha de publicación
2017-06-14Editor
Universitat Jaume IResumen
La inclusió és una de les finalitats de l’educació; consisteix en acceptar, respectar i ensenyar a tots els alumnes per igual independentment de les seues característiques. Això sols es pot aconseguir utilitzant ... [+]
La inclusió és una de les finalitats de l’educació; consisteix en acceptar, respectar i ensenyar a tots els alumnes per igual independentment de les seues característiques. Això sols es pot aconseguir utilitzant metodologies que proporcionen i afavoreixen al màxim a tots i cadascun dels alumnes. L’educació evoluciona i a les aules s’apliquen mètodes que ajuden a tots els alumnes. Aquest treball, té com a finalitat comprovar si dos metodologies innovadores i inclusives ,com són els grups interactius i les tertúlies literàries dialògiques, aporten beneficis als alumnes amb necessitats educatives com ho són els espectre autistes. La valoració dels beneficis que produeixen aquestes metodologies als alumnes TEA, s’efectuarà mitjançant dos instruments de diagnòstic, són el test “La lectura de la Mente en los Ojos”, i una rúbrica d’observació “ elaborada ad hoc. Després de realitzar diverses sessions i observar als alumnes, s’ha pogut comprovar que han evolucionat i han millorat en competències de comunicació i expressió així com en la teoria de la ment, degut a que els mètodes emprats treballen de de la inclusió, de forma cooperativa i interactiva [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: