Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMarcos-García, Silvia
dc.date.accessioned2017-10-03T10:29:46Z
dc.date.available2017-10-03T10:29:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMARCOS-GARCÍA, Silvia. Trencant el model hegemònic Actitud dels consumidors davant d’una oferta de diaris escrits en llengua valenciana. Fòrum de recerca, 2014, núm. 19, p. 491-506.ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169185
dc.descriptionXIX Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2014)ca_CA
dc.description.abstractL’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana reconeix el castellà i el valencià com les dues llengües oficials del territori. No obstant això, aquesta última sempre ha estat relegada de molts àmbits. Entre els més importants es troben els mitjans de comunicació, on el seu ús és pràcticament nul degut, sobretot, al domini dels grans grups de comunicació aliens a la regió. Davant d’aquest panorama, aquest article té com a objectiu analitzar el context comunicatiu valencià i, especialment, la seva relació amb un agent en concret, el consumidor. Així, partint d’una enquesta quantitativa a diferents grups d’edat i sexe, s’examina la seva percepció del valencià, els seus hàbits en el consum de premsa i l’actitud davant d’una possible oferta de diaris en valencià. Com a resultat es demostra que, a pesar del fet que la societat es considera culpable de la situació de marginació que viu la llengua, mostra alhora una actitud completament positiva quant a la utilitat i importància del valencià i la seva utilització en la premsa. Especialment seran els joves qui recolzen aquesta última idea, un fet a destacar tenint en compte el seu baix nivell de lectura de diaris en paper.ca_CA
dc.format.extent16 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca, 2014, núm. 19ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectpremsaca_CA
dc.subjectvalenciàca_CA
dc.subjectconsumidorsca_CA
dc.subjectCastellóca_CA
dc.subjectnormalització lingüísticaca_CA
dc.subjectpressca_CA
dc.subjectValencianca_CA
dc.subjectconsumersca_CA
dc.subjectlinguistic normalizationca_CA
dc.titleTrencant el model hegemònic Actitud dels consumidors davant d’una oferta de diaris escrits en llengua valencianaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2014.19.31
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/