Mostrar el registro sencillo del ítem
Un menor percentatge de fracàs escolar ens beneficia a tots: com aconseguir-lo?
dc.contributor | Marqués Andrés, Mercedes | |
dc.contributor.author | Salvador Balaguer, Eva | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors | |
dc.date.accessioned | 2016-11-07T17:05:36Z | |
dc.date.available | 2016-11-07T17:05:36Z | |
dc.date.issued | 2016-07-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/164130 | |
dc.description | Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest document es resumeix el procés d’investigació-acció basat en les evidències observades durant la meva estada en Pràctiques a l’institut IES Bovalar de Castelló. Aquesta estada en Pràctiques s’ha realitzat en dues etapes. La primera part d’observació es va realitzar des del 11 de Gener de 2016 fins al 30 de Gener de 2016 i la segona part des del 11 d’Abril de 2016 fins al 13 de Maig de 2016. Durant la primera part de les Pràctiques es va observar un mal comportament generalitzat en els alumnes de 1er d’ESO. A partir d’aquesta observació es comencen a estudiar les possibles causes i s’elabora un pla d’acció amb l’objectiu d’estudiar com millorar el comportament dels alumnes. Tota investigació comença amb una recerca bibliogràfica i després de la mateixa es proposa enfocar l’acció majoritàriament en la part teòrica de l’assignatura de Tecnologia a partir de canvis metodològics i substituint el treball individual pel treball cooperatiu en equip. A més, es redueix la classe magistral per a dur a terme un aprenentatge actiu centrat en l’alumne i adaptant l’aprenentatge a les necessitats i interessos dels estudiants. En general, els resultats aconseguits han sigut positius ja que s’observa un petit canvi de comportament en alguns dels alumnes i es demostra una forta reflexió per part de la majoria d’ells. A més, el treball en equip facilita una actitud més positiva i els serveix per a aprendre a treballar en equip i a respectar-se. | ca_CA |
dc.format.extent | 45 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Un menor percentatge de fracàs escolar ens beneficia a tots: com aconseguir-lo? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809