Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMarqués Andrés, Mercedes
dc.contributor.authorSalvador Balaguer, Eva
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors
dc.date.accessioned2016-11-07T17:05:36Z
dc.date.available2016-11-07T17:05:36Z
dc.date.issued2016-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/164130
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEn aquest document es resumeix el procés d’investigació-acció basat en les evidències observades durant la meva estada en Pràctiques a l’institut IES Bovalar de Castelló. Aquesta estada en Pràctiques s’ha realitzat en dues etapes. La primera part d’observació es va realitzar des del 11 de Gener de 2016 fins al 30 de Gener de 2016 i la segona part des del 11 d’Abril de 2016 fins al 13 de Maig de 2016. Durant la primera part de les Pràctiques es va observar un mal comportament generalitzat en els alumnes de 1er d’ESO. A partir d’aquesta observació es comencen a estudiar les possibles causes i s’elabora un pla d’acció amb l’objectiu d’estudiar com millorar el comportament dels alumnes. Tota investigació comença amb una recerca bibliogràfica i després de la mateixa es proposa enfocar l’acció majoritàriament en la part teòrica de l’assignatura de Tecnologia a partir de canvis metodològics i substituint el treball individual pel treball cooperatiu en equip. A més, es redueix la classe magistral per a dur a terme un aprenentatge actiu centrat en l’alumne i adaptant l’aprenentatge a les necessitats i interessos dels estudiants. En general, els resultats aconseguits han sigut positius ja que s’observa un petit canvi de comportament en alguns dels alumnes i es demostra una forta reflexió per part de la majoria d’ells. A més, el treball en equip facilita una actitud més positiva i els serveix per a aprendre a treballar en equip i a respectar-se.ca_CA
dc.format.extent45 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleUn menor percentatge de fracàs escolar ens beneficia a tots: com aconseguir-lo?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem