Mostrar el registro sencillo del ítem
Dissenys per a l'aprenentatge: un assaig amb la historia
dc.contributor | Selma Castell, Sergi | |
dc.contributor.author | Sebastià Saura, David | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-11-03T08:59:22Z | |
dc.date.available | 2016-11-03T08:59:22Z | |
dc.date.issued | 2016-07-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/163994 | |
dc.description | Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | La investigació educativa que es desenvolupa en aquest treball parteix d'un marc de treball, el Dissenys per a l'Aprenentatge, discutit per Staffan Selander. Potser la insatisfacció, per les concepcions que tenen les institucions educatives sobre el coneixement i l'aprenentatge, ha produït que es revisaren idees lligades a la societat del Segle XXI, que, amb perspectiva, tot just acaba de començar. L'aprenentatge trialògic i la multimodalitat s'entrecreuaran per a observar si la producció col·laborativa d'un artefacte basat en el Visual Thinking ajuda a florir el pensament històric. Amb l'ajut de les noves tecnologies i les reflexions dels estudiants es descobrirà la relació i les limitacions d'ambdues postures en la consecució d'una forma divertida de fer ciència. | ca_CA |
dc.format.extent | 47 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Dissenys per a l'aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | Staffan Selander | ca_CA |
dc.subject | Aprenentatge trialògic | ca_CA |
dc.subject | Multimodalitat | ca_CA |
dc.subject | Pensament històric | ca_CA |
dc.subject | Visual thinking | ca_CA |
dc.title | Dissenys per a l'aprenentatge: un assaig amb la historia | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809