La prehistòria: una forma de treballar el temps històric en educació infantil
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
La prehistòria: una forma de treballar el temps històric en educació infantilAutoria
Tutor/Supervisor
Prades Plaza, SaraTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2016-06-21Editor
Universitat Jaume IResum
Dins l'àmbit de la Didàctica de les Ciències Socials hi ha multitud de temes d'investigació i experimentació però en aquest cas, el present treball de final de grau, està centrat en el temps històric. En l'etapa ... [+]
Dins l'àmbit de la Didàctica de les Ciències Socials hi ha multitud de temes d'investigació i experimentació però en aquest cas, el present treball de final de grau, està centrat en el temps històric. En l'etapa d'Educació Infantil els nens comencen a adquirir les primeres nocions espacials i temporals per la qual cosa és important que com a docents els guiem en aquest procés. Per tant, en aquest treball tractarem el tema de la Prehistòria a través d'un projecte educatiu dirigit a una aula de 5 anys. Mitjançant aquest projecte es pretén ajudar a que els alumnes adquirisquen aquestes nocions a més de que s´adonen de les característiques de tal època històrica i es consciencien de les diferències entre aquesta i la nostra societat actual. Tot això s'abordarà a través d'activitats que respecten el nivell cognitiu dels nens i basades en l'enfocament globalitzador que promou la metodologia del treball per projectes. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess