Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’Autisme
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’AutismeAutoría
Tutor/Supervisor
Porta, AmparoTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball final de Grau pretén ser la iniciació d’un projecte que gira al
voltant d’una intervenció encaminada a millorar, a través de la música, les capacitats
motores, cognitives, lingüístiques, afectives i ... [+]
Aquest Treball final de Grau pretén ser la iniciació d’un projecte que gira al
voltant d’una intervenció encaminada a millorar, a través de la música, les capacitats
motores, cognitives, lingüístiques, afectives i socials de l’alumne al que va dirigida la
intervenció, diagnosticat amb Trastorn de l’Espectre d’Autisme, amb la tipologia de
grau 2 (requereix d’un suport important).
El pla d’intervenció va dirigit a un alumne de 6 anys al que he tingut l’oportunitat
de conèixer amb profunditat. Està escolaritzat en un aula específica d’educació
especial on he pogut estar present, podent observar, intervenir i discutir sobre el
tractament amb el mestre titular. Així, després de conèixer les característiques
d’aquest alumne, propose un projecte inicial de treball individual en sessions
setmanals.
El meu objectiu és conèixer els resultats del pla d’intervenció, posant-lo en
pràctica amb el xiquet en qüestió. Comprovar les modificacions que cal fer a la meua
proposta didàctica així com els aspectes que han resultat fructífers per a la continuïtat
d’aquest projecte, amb aquets alumne i amb altres. Així doncs, el meu interès
primordial és millorar, a través de la música, les capacitats motores, cognitives,
lingüístiques, afectives i socials de l’alumne tractat. Pretenc demostrar també que la
música és una ferramenta molt valuosa per al desenvolupament dels xiquets amb
TEA. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess