Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorGil Gómez, Jesús
dc.contributor.authorMezquita Feliu, Maria
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-09-16T11:31:40Z
dc.date.available2015-09-16T11:31:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/132546
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractEl present treball parteix d’una necessitat que s’ha detectat en la zona d’influència d’un centre educatiu. Aquesta necessitat consisteix en la percepció un tant negativa de la multiculturalitat per part de les famílies del barri. Per donar resposta a aquesta necessitat, es planteja mostrar i transmetre la multiculturalitat com a element positiu i enriquidor del procés d’ensenyament/aprenentatge. Amb aquests objectiu s’ha implementat la metodologia de l’Aprenentatge-Servei (APS) en un curs d’educació infantil. Aquesta metodologia permet que l’alumnat aprenga al mateix temps que es presta un servei a la societat. A més a més, implica les famílies en l’acció docent, i permet crear un espai de reflexió conjunt de les distintes accions empreses i conscienciar a tots els agents implicats dels beneficis de la diversitat cultural. L’element clau en aquest procés ha sigut el joc perquè com a llenguatge universal permet barrejar cultures i persones en un marc de respecte i igualtat. El producte final en aquest treball és un dossier de jocs de diferents cultures i un recurs audiovisual on es reflecteixen totes les experiències viscudes, amb la finalitat de difondre’l en diferents àmbits i transmetre els avantatges de la multiculturalitat a les famílies del barri. Les conclusions extretes després de la realització d’aquest treball reflecteixen que l’acceptació positiva de la multiculturalitat permet adquirir noves capacitats per entendre i viure harmoniosament en l’actual societat globalitzada. També ens mostra que el joc és un llenguatge universal que barreja persones de distinta procedència i que la implantació d’aquesta metodologia innovadora proporciona a l’alumnat aprenentatges significatius i una formació integral.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectMulticulturalismoca_CA
dc.subjectPsicomotricitat infantilca_CA
dc.subjectJuegos educativosca_CA
dc.subjectAprendizaje-servicioca_CA
dc.subject.otherMulticulturalismeca_CA
dc.subject.otherJocs educatiusca_CA
dc.subject.otherPsicomotricitat en els infantsca_CA
dc.subject.otherAprenentatge serveica_CA
dc.titleL’aprenentatge-servei a través del joc motor en un context multicultural : una proposta d’intervenció en educació infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem