Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorLozano Estivalis, María
dc.contributor.authorAguayo García, Noelia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-07-30T09:42:14Z
dc.date.available2015-07-30T09:42:14Z
dc.date.issued2015-06-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/129667
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractLa publicitat ha anat guanyant importància en la societat, situant-se en una posició privilegiada d'influència a on milers d'infants accedeixen contínuament en les seves llars a través de la televisió. En aquest treball, s'ha fet una recerca d'informació de com ha evolucionat la publicitat i de per què des de fa uns anys ha hagut una explosió massiva de creació d'anuncis publicitaris destinats als infants, fet uqe fa necessari l'alfabetització mediàtica al currículum escolar i a les aules. L'objecte d'estudi s'ha focalitzat en els anuncis d'alimentaió infantil,en concret, els cereals ChokoFlakes de Cuétara. L'objectiu ha estat, per una part, la visualització del vídeo amb l'alumnat de 5 anys, anotant les seves reaccions i comentaris. I per un altra part, la realització de l'anàlisi de contingut qualitatiu amb diferents variables que han permès traure resultats i conclusions més concrets. En quant als resultats extrets de l'anàlisi, es pot dir que, tal i com indicava l'observació a priori, a l'anunci publicitari es mostren continguts poc adequats per al públic infantil, a on l'agressivitat i la violència es mostren dins d'un marc d'estereotips sexistes i d'actituds tradicionals entre l'home i la dona. A més s'ha demostrat que les reaccions i comentaris de l'alumnat amb la visualització de l'anunci en qüestió, coincideix totalment amb els resultats extretrs de l'anàlisis de contingut qualitatiu. Finalment, dir que a l'últim apart de conclusions, s'ha deixat la possibilitat de seguir la mateixa línia d'investigació d'aquest treball, però, tenint en compte altres anuncis d'alimentació infantil i junt a un altre alumnat i centre escolar amb diferents característiques.ca_CA
dc.format.extent23 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectpublicitatca_CA
dc.subjectanuncisca_CA
dc.subjectanàlisica_CA
dc.subjectestereotipsca_CA
dc.subjectinvestigacióca_CA
dc.titleEstudi d’un anunci publicitari d’alimentació infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem