Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorCanales Leiva, Joaquim
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.contributor.authorFiguerola Rambla, Iván
dc.date.accessioned2014-10-23T10:11:50Z
dc.date.available2014-10-23T10:11:50Z
dc.date.issued2014-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/106469
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractEl treball Final de Màster que es presenta a continuació consisteix en la modalitat 1. Millora educativa. En aquest cas la implementació, avaluació i millora d’una unitat didàctica de Tecnologies de 1r d’ESO. Aquesta proposta es va implementar durant el període de Pràcticum que he realitzat a l’IES Leopoldo Querol de Vinaròs. D'aquesta manera, es mostra el resultat de l'anàlisi i reflexió sobre el desenvolupament ensenyament - aprenentatge en un context concret d'aquest centre, contemplant les dificultats en el procés, és a dir, què es podria fer per millorar la manera de fer les classes i motivar els alumnes per aconseguir d'ells una actitud més favorable cap a la assignatura, sense deixar de tenir en compte les finalitats pròpies de l'etapa educativa, com la consolidació d'hàbits de treball i el desenvolupament de les competències bàsiques. S’ha intentat dur a terme una unitat amb un currículum adaptatiu, sense baixar el nivell mínim d’exigència tant a nivell conceptual, com procedimental i actitudinal, tenint molt en compte el punt de partida de l’alumnat el context real i el seu ambient socioeducatiu. Així doncs, com es detalla a continuació, la metodologia que s’ha utilitzat durant la implementació d’aquesta unitat didàctica ha intentat despertar l’interès dels alumnes, fent que foren els protagonistes del procés d’ensenyament – aprenentatge, i afavorint la construcció del seu propi coneixement. Amb tot, els objectius principals que es pretenen assolir en aquesta proposta de TFM, són els següents: - Desenvolupar les competències bàsiques, representades en les diverses activitats programades. - Afavorir l'aprenentatge cooperatiu, com a eina per desenvolupar actituds positives cap a l'aprenentatge. - Integració i utilització de les TIC. - Adquirir vocabulari científic - tècnic, que faci possible la seva familiarització amb la tecnologia i amb la cultura científica. - Fomentar i adquirir valors cívics entre els alumnes i cap a l’entorn. - Despertar, si és possible, inquietuds científiques.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectcircuits elèctricsca_CA
dc.titleMillora educativa d'una Unitat Didàctica: Els circuits elèctricsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem