Mostrar el registro sencillo del ítem
Millora educativa d'una Unitat Didàctica: Els circuits elèctrics
dc.contributor | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.contributor.author | Figuerola Rambla, Iván | |
dc.date.accessioned | 2014-10-23T10:11:50Z | |
dc.date.available | 2014-10-23T10:11:50Z | |
dc.date.issued | 2014-07-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/106469 | |
dc.description | Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | El treball Final de Màster que es presenta a continuació consisteix en la modalitat 1. Millora educativa. En aquest cas la implementació, avaluació i millora d’una unitat didàctica de Tecnologies de 1r d’ESO. Aquesta proposta es va implementar durant el període de Pràcticum que he realitzat a l’IES Leopoldo Querol de Vinaròs. D'aquesta manera, es mostra el resultat de l'anàlisi i reflexió sobre el desenvolupament ensenyament - aprenentatge en un context concret d'aquest centre, contemplant les dificultats en el procés, és a dir, què es podria fer per millorar la manera de fer les classes i motivar els alumnes per aconseguir d'ells una actitud més favorable cap a la assignatura, sense deixar de tenir en compte les finalitats pròpies de l'etapa educativa, com la consolidació d'hàbits de treball i el desenvolupament de les competències bàsiques. S’ha intentat dur a terme una unitat amb un currículum adaptatiu, sense baixar el nivell mínim d’exigència tant a nivell conceptual, com procedimental i actitudinal, tenint molt en compte el punt de partida de l’alumnat el context real i el seu ambient socioeducatiu. Així doncs, com es detalla a continuació, la metodologia que s’ha utilitzat durant la implementació d’aquesta unitat didàctica ha intentat despertar l’interès dels alumnes, fent que foren els protagonistes del procés d’ensenyament – aprenentatge, i afavorint la construcció del seu propi coneixement. Amb tot, els objectius principals que es pretenen assolir en aquesta proposta de TFM, són els següents: - Desenvolupar les competències bàsiques, representades en les diverses activitats programades. - Afavorir l'aprenentatge cooperatiu, com a eina per desenvolupar actituds positives cap a l'aprenentatge. - Integració i utilització de les TIC. - Adquirir vocabulari científic - tècnic, que faci possible la seva familiarització amb la tecnologia i amb la cultura científica. - Fomentar i adquirir valors cívics entre els alumnes i cap a l’entorn. - Despertar, si és possible, inquietuds científiques. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | circuits elèctrics | ca_CA |
dc.title | Millora educativa d'una Unitat Didàctica: Els circuits elèctrics | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809