Mostrar el registro sencillo del ítem
Desenvolupament de la intel·ligència emocional a l'aula: proposta didàctica per a l'educació primària
dc.contributor | Górriz Plumed, Ana Belén | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.contributor.author | García Juan, Montserrat | |
dc.date.accessioned | 2014-09-11T12:07:21Z | |
dc.date.available | 2014-09-11T12:07:21Z | |
dc.date.issued | 2014-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/101808 | |
dc.description | reball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014 | |
dc.description.abstract | El present estudi s’enmarca dins del Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d’Educació Primària. Parteix de la necessitat de treballar les emocions a les aules de Primària, donat l’oblit sistemàtic d’aquestes a l’àmbit educatiu. Més concretament, aborda la importància de l’educació emocional en el tercer cicle d’Educació Primària, analitzant les quatre habilitats bàsiques per a la formació de la Intel·ligència Emocional proposades per Mayer y Salovey (1997): percepció, evaluació i expressió emocional, facilitació emocional, comprensió i anàlisi de les emociones (coneixement emocional) i regulació emocional. Per això s’ha elaborat una justificació teòrica basada en la Intel·ligència Emocional, així com també s’ha realitzat una proposta basada en la confecció d’activitats per a que servisquen de guia al professorat d’Educació Primària a l’hora d’aplicar-les en les seues respectives aules. Amb les dades resultants, s’han analitzat les millores obtingudes amb l’aplicació d’aquest tipus d’activitats. | ca_CA |
dc.format.extent | 34 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.subject | educació emocional | ca_CA |
dc.subject | habilitats bàsiques | ca_CA |
dc.subject | professorat | ca_CA |
dc.subject | emotional intelligence | ca_CA |
dc.subject | emotional education | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | |
dc.title | Desenvolupament de la intel·ligència emocional a l'aula: proposta didàctica per a l'educació primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1456]
MP1040; MP1840