Desenvolupament de la intel·ligència emocional a l'aula: proposta didàctica per a l'educació primària
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Desenvolupament de la intel·ligència emocional a l'aula: proposta didàctica per a l'educació primàriaAutoria
Tutor/Supervisor
Górriz Plumed, Ana Belén; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaData de publicació
2014-06-26Editor
Universitat Jaume IResum
El present estudi s’enmarca dins del Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d’Educació Primària. Parteix de la necessitat de treballar les emocions a les aules de Primària, donat l’oblit sistemàtic d’aquestes a ... [+]
El present estudi s’enmarca dins del Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d’Educació Primària. Parteix de la necessitat de treballar les emocions a les aules de Primària, donat l’oblit sistemàtic d’aquestes a l’àmbit educatiu. Més concretament, aborda la importància de l’educació emocional en el tercer cicle d’Educació Primària, analitzant les quatre habilitats bàsiques per a la formació de la Intel·ligència Emocional proposades per Mayer y Salovey (1997): percepció, evaluació i expressió emocional, facilitació emocional, comprensió i anàlisi de les emociones (coneixement emocional) i regulació emocional. Per això s’ha elaborat una justificació teòrica basada en la Intel·ligència Emocional, així com també s’ha realitzat una proposta basada en la confecció d’activitats per a que servisquen de guia al professorat d’Educació Primària a l’hora d’aplicar-les en les seues respectives aules. Amb les dades resultants, s’han analitzat les millores obtingudes amb l’aplicació d’aquest tipus d’activitats. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
reball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess